معرفی بهترین محصول فضای باز توسط چوپکس !

دوشنبه 23 اسفند 1400 بازار

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به استراحت در فضای باز علاقه دارید و بدنبال ایجاد محیطی مناسب برای سپری کردن اوقات فراغت هستید، قطعا به تحقیق در اینباره پرداخته‌اید. برخورداری از فضایی که بتوان در هر فصل سال به خصوص تابستان، نهایت استفاده را از آن برد، یک مزیت بزرگ است. این روزها کمبود یا نبود مکان‌های سرسبز و دلنشین خصوصا در شهرهای شلوغ، باعث شده تا افراد حتی از کمترین فضای موجود در محیط زندگی مانند: تراس یا پشت بام و … استفاده‌ای بهینه داشته باشند. ضمن اینکه روف گاردن ، تراس گاردن یا محوطه سازی حیاط باغ یا ویلا و … انتخابی مناسب برای افراد علاقمند به فضای باز و سبز است.
اما برای ایجاد محیطی این چنینی و چیدمانی دلچسب در فضای باز باید به مواردی اصولی دقت نمایید. توجه به اینکه چه محصولی برای محیطی بیرونی مناسب‌تر بوده و با قرار گرفتن دائم در معرض هوای آزاد یا باد و باران و دیگر عوامل فیزیکی- محیطی آسیب نمی‌بیند، امری حائز اهمیت است. خوشبختانه امروزه محصولات مختص فضای باز که از استحکام و مقاومت بالایی برخودرار هستند به بازار عرضه شده‌اند. این محصولات نه تنها از ظاهری زیبا و شیک برخوردارند، که با قرار گرفتن دائمی در فضای باز هیچ گونه آسیبی نخواهند دید و این یکی از مزایای اصلی آنها به شمار می‌آید.

چوب پلاست بهترین محصول فضای باز !

چوب پلاست محصولی چند منظوره با کاربری‌های متفاوت است که امکان ایجاد هارمونی در فضای باز را برای شما فراهم می‌نماید. این متریال سالیان زیادی در کشورهای پیشرفته کاربرد داشته و می‌توان گفت به تازگی در کشور ما شناخته شده است. مزایای بی‌شمار محصولات چوب پلاست، آن را بهترین انتخاب برای فضای باز نموده است.

برای مثال کفپوش چوبی قابل اجرا با چوب پلاست شاید اولین و اصلی‌ترین قدم برای تغییر فضای باز شما باشد. اما چرا کفپوش ؟ این المان نقش اساسی در تغییر محیط بیرونی یا تراس و بالکن دارد. هنگامی که شما تصمیم به تغییر دکوراسیون می‌گیرید، با انتخاب کفپوش مناسب می‌توانید اولین گام در یکدست کردن محیط را بردارید. کفپوش کردن فضای باز باعث می‌شود تا رفت و آمد در این محیط‌ها آسان شود. علاوه‌براین ظاهری خاص و تمیز به مکان می‌بخشد.

چوب پلاست به علت برخورداری از ظاهری شبیه به چوب طبیعی، توانسته جایگزینی مناسب برای این ماده پرکاربرد باشد. به همین جهت این متریال، دوستدار محیط زیست بوده و برای تولید آن نه از چوب که از تراشه‌های چوب (بازیافت چوب) استفاده می‌شود. همین باعث شده تا کشورهای پیشرفته از آن به عنوان متریالی دوستدار محیط زیست در صنعت ساخت و ساز و معماری پایدار یاد کنند. این محصول همچنین قابل بازیافت است؛ به این معنا که در صورت عدم استفاده، قابل بازگشت به طبیعت خواهد بود.

اما چرا چوب پلاست بهترین انتخاب برای فضای باز است؟

همانطور که می‌دانید، بیشتر محصولات در صورت قرار گرفتن دائم در فضای باز یا بیرونی به سرعت آسیب خواهند دید. به خصوص اگر در شرایط آب و هوایی خاص مانند مناطق مرطوب با بارش فراوان قرار گیرند، روند تخریب آنها تسریع خواهد شد. خوشبختانه پروفیل چوب پلاست در هر شرایط آب و هوایی دوام می‌آورد. به طور مختصر باید بگوییم که این محصول به صورتی تولید شده که از خاصیت چوب و پلاستیک فشرده یکجا برخوردار است.
چوب پلاست همچنین متریالی چند منظوره است. یعنی در زمینه‌های متعدد کاربرد دارد. این محصول با برخورداری از سطح مقاطع مختلف این امکان را به شما می‌دهد تا سقف، کف، دیوار، نرده و حتی مبلمان فضای باز یا سازه‌هایی مانند: آلاچیق چوبی، پرگولا و کلبه را طراحی و اجرا کنید. بنابراین با کاربرد دو یا چند عنصر اساسی در دکوراسیون فضای باز با استفاده از این محصول، می‌توانید یکپارچگی خاصی در این محیط ایجاد کنید.

شباهت بسیار بالا به چوب طبیعی با استحکامی چندین برابر به دلیل برخورداری از پلاستیک به عنوان مواد اولیه آن، باعث شده تا در زمینه‌های متعدد کاربرد داشته باشد. همچنین استحکام و مقاومت این متریال موجب افزیش طول عمر آن می‌شود. پروفیل چوب پلاستیک در برابر رطوبت شدید، نفوذ آب یا اشعه خورشید کاملا مقاوم است. حشرات و موریانه موجب آسیب به این محصول نخواهد شد. به‌علاوه در برابر پوسیدگی یا ضربات و شکستگی بسیار مقاومت دارد و هزاران دلیل دیگر که انتخاب آن را برای فضای باز قطعی می‌نماید.

در هر فضای بازی از چوب پلاست استفاده کنید !

پروفیل چوب پلاست را می‌توان در هر فضای بازی در ابعاد کوچک (بالکن یا تراس) یا متراژ بالا به صورت گسترده بکار برد. محیط‌هایی مانند: روف گاردن یا بام سبز، تراس گاردن و همینطور محوطه سازی بخشی از حیاط آپارتمان، ویلا یا باغ و … در سال‌های اخیر رو به رشد بوده است. این امر نشان دهنده این مسئله است که مالکان به داشتن محیط‌های این چنینی توجه ویژه‌ای داشته و استفاده از این اماکن را ترجیح می‌دهند. دکوراسیون بالکن نیز در اصل گسترش فضای داخلی است و همچنین فضایی ارتباطی بین محیط داخلی و خارجی در منزل است.
به همین علت با اطمینان می‌توان گفت که برخورداری از محیطی هرچند کوچک در نزدیک‌ترین مکان به محل زندگی که بتوان در آن به آرامش رسید، این روزها بهترین انتخاب است. چه بسا بتوانید این محیط را با محصولی شیک و در عین حال مقاوم مانند چوب پلاست در برابر هوای آزاد دکوراسیون نمایید.

چوب پلاست چوپکس بهترین محصول فضای باز

شرکت چوپکس به عنوان اولین تولید کننده پروفیل چوب پلاست (wood plastic composite) در ایران از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با بیش از 18 سال سابقه درخشان، در این صنعت، سهم چشمگیری از بازار داخلی محصولات چوب پلاست را به خود اختصاص داده است. شرکت چوپکس با بهره‌گیری از خطوط تولید به روز و کادر دفتری مجرب، پروژه‌های متعددی در اقصی نقاط ایران و دیگر کشورهای همسایه همچون: عراق، امارات، عمان و قطر طراحی و اجرا نموده است. در حال حاضر این مجموعه با تولید انواع سطح مقطع پروفیل چوب پلاستیک (محصولات چوپکس) و همچنین برخورداری از تیم‌های مجرب فروش، طراحی و اجرا، قابلیت ارائه خدمات متنوع به شما هموطنان عزیز در سراسر ایران را دارد.

تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟

سفر به آنتالیا

از شهر باستانی میرا تا شهر باستانی کالیچی در سفر به آنتالیا

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا