سلبریتی هایی که آرزو می کردیم در زندگی واقعی به عنوان زوج با هم باشند

دوشنبه 4 بهمن 1400 چهره ها
سلبریتی

سلبریتی:بسیاری از فیلم‌ها به‌خاطر شخصیت‌های اصلی‌شان روی پرده تحسین می‌شوند. به عنوان مثال، «تایتانیک» جیمز کامرون هنوز به خاطر فیلم روی پرده بین جفت اصلی آن، جک و رز، به یاد می‌آید.

سلبریتی هایی که آرزو می کردیم در زندگی واقعی به عنوان زوج با هم باشند از لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت گرفته تا لیدی گاگا و بردلی کوپر، فهرستی از افراد مشهوری که آرزو می‌کردیم به عنوان یک زوج با هم باشند را ارائه کرده‌ایم.

 

1. کیت وینسلت و لئوناردو دی کاپریو

از زمانی که «تایتانیک» روی پرده‌ها رفت، همه ما رویای این را داشتیم که جک و رز از اقیانوس سرد یخی زنده بیرون بیایند و تا آخر عمر شاد زندگی کنند. اما مرگ جک در این فیلم باعث شد که آرزو کنیم و حتی لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت را به عنوان یک زوج در زندگی واقعی تصور کنیم.

 

کیت وینسلت و لئوناردو دی کاپریو

کیت وینسلت و لئوناردو دی کاپریو

 

2. لیدی گاگا و بردلی کوپر

بردلی کوپر زمانی که در فیلم A Star Is Born نقش همسر لیدی گاگا را بازی کرد، هنوز با مدل روسی ایرینا شایک قرار می گرفت.  زوج اصلی به گونه ای بود که بسیاری از ما دوست داشتیم کوپر به جای ایرینا شایک با لیدی گاگا قرار بگذارد. این میل زمانی عمیق تر شد که کوپر و گاگا آهنگ دومی، “Shallow” را با هم در مراسم اسکار 2019 اجرا کردند.

 

لیدی گاگا و بردلی کوپر

لیدی گاگا و بردلی کوپر

 

3. جاستین رندال تیمبرلیک و جیمی فالون

جاستین تیمبرلیک با جسیکا بیل ازدواج کرده است، در حالی که جیمی فالون با نانسی جوونن ازدواج کرده است. اما تیمبرلیک و فالون از زمان ملاقاتشان در «جوایز موسیقی ویدیوی ام تی وی» در سال 2002، به طور کلی روابط خود را به سطح جدیدی رساندند. از این رو، ما فکر می کنیم که این دو زوج عالی خواهند بود.

 

جاستین رندال تیمبرلیک و جیمی فالون

جاستین رندال تیمبرلیک و جیمی فالون

4. نیکی میناژ و دریک

اگرچه نیکی میناژ و دریک دوستی نزدیکی با هم داشتند، اما این دو هرگز قرار ملاقاتی با هم نداشتند. با این حال، دریک گفته است که دوست دارد با میناژ ازدواج کند و او او را درک خواهد کرد و او را مانند هیچ کس دیگری دوست خواهد داشت. همه گفته‌ها و انجام‌ها، ما دوست داریم آنها را با هم به عنوان یک زوج ببینیم، زیرا آنها یک زوج قدرتمند خواهند بود.

 

نیکی میناژ و دریک

نیکی میناژ و دریک

 

5. تیلور سویفت و اد شیران

این یک واقعیت شناخته شده است که تیلور سویفت و اد شیران دوستان صمیمی هستند. آنها چندین بار با یکدیگر همکاری کرده اند و اد شیران حتی ادعا کرده است که تیلور سویفت یکی از تأثیرات او است و موفقیت آنها باعث می شود یکدیگر بهتر عمل کنند. چه کسی دوست ندارد این دو با هم قرار بگذارند و دوستی آنها را به یک رابطه تبدیل کنند؟

 

تیلور سویفت و اد شیران

تیلور سویفت و اد شیران

6. ریچل مک آدامز و جیک جیلنهال

می توان ادعا کرد که رایان گاسلینگ باید جایگزین جیک جیلنهال در این لیست می شد. با این حال، سخت است که ریچل مک آدامز و جیک جیلنهال را به عنوان یک زوج واقعی پس از تماشای جادو کردن آنها روی صفحه در فیلم درام ورزشی «Southpaw» در سال 2015 تصور نکنیم.

 

ریچل مک آدامز و جیک جیلنهال

ریچل مک آدامز و جیک جیلنهال

7. فارل ویلیامز و ریحانا

ریحانا و فارل ویلیامز اگر با هم قرار بگذارند، زوج شگفت انگیزی خواهند بود. از حس فوق‌العاده مد گرفته تا مهارت‌های موسیقی، این دو چیزهای مشترک زیادی دارند. آنها حتی با هم خیره کننده به نظر می رسند و ما قطعاً آرزو می کنیم که آنها به عنوان یک زوج با هم باشند.

 

فارل ویلیامز و ریحانا

فارل ویلیامز و ریحانا

8. کولتون هاینز و امیلی ریکاردز

امیلی بت ریکاردز و کولتون هاینز با هم عالی به نظر می رسند. آنها همچنین عکس هایی از تعطیلات خود را با هم به اشتراک گذاشته اند که شایعات مربوط به رابطه را برانگیخته است. با این حال، به نظر می رسد که آنها فقط دوستان خوبی خارج از صفحه هستند. اما ما قطعا دوست داریم آنها را در کنار هم به عنوان یک زوج ببینیم.

کولتون هاینز و امیلی ریکاردز

کولتون هاینز و امیلی ریکاردز

9. زک افرون و لی میشل

اگرچه لی میشل با زندی رایش ازدواج کرده است، اما ما دوست داریم که میشل و زک افرون را با هم به عنوان یک زوج ببینیم زیرا آنها شیمی عالی روی صفحه نمایش دارند. این دو همچنین دوستان خوبی هستند و لی میشل حتی زمانی که زک افرون در تلاش برای بهبودی از اعتیاد به مواد مخدر بود از او حمایت کرد.

زک افرون و لی میشل

زک افرون و لی میشل

 

10. لیندسی لوهان و جیمز فرانکو

جیمز فرانکو و لیندسی لوهان از تعقیب اتهامات گرفته تا انکار روابط جنسی، کارهای زیادی بین یکدیگر داشته اند. در واقع، تنها چیزی که در حماسه دیرینه آنها گم شده است، یک رابطه واقعی است. ما فکر می‌کنیم که اگر این دو امتحان کنند، ممکن است به آن ضربه بزنند، البته با توجه به سابقه‌شان در خارج از صفحه، این می‌تواند یک رابطه پر سر و صدا باشد.

 

لیندسی لوهان

11. مایلی سایرس و کارا دلوین

هم مایلی سایرس و هم کارا دلوین خود را پان‌سکسوال معرفی کرده‌اند و این دو واقعاً دوستان خوبی هستند. جالب اینجاست که آنها در سال 2013 تصویری از یکدیگر را در حال بوسیدن فرانسوی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند اما رابطه خود را تایید نکردند. هر چه گفته شد، این دو خانم با هم دوست داشتنی به نظر می رسند و ما فکر می کنیم که آنها باید هر چه زودتر با هم قرار ملاقات بگذارند.

 

مایلی سایرس و کارا دلوین

مایلی سایرس و کارا دلوین

12. جرد لتو و لوپیتا نیونگو

این لیست بدون این دو که پیوند خاصی دارند کامل نخواهد بود. جارد و لوپیتا در فصل جوایز سال 2014 شایعاتی را در مورد رابطه به راه انداختند، زمانی که آنها نتوانستند چشم خود را از یکدیگر دور کنند. آنها در طول فصل در حال معاشرت با هم بودند و لوپیتا ادامه داد که صمیمیت بین آنها وجود دارد که فراتر از شایعات قرار ملاقات است.

 

جرد لتو و لوپیتا نیونگو

جرد لتو و لوپیتا نیونگو

13. ادل و اد شیران

ممکن است اد شیران و ادل در این لیست غافلگیر کننده باشند. اما این دو در واقع یک زوج زیبا و قدرتمند خواهند بود. آنها علایق مشترک دارند و در نوع خود موفق هستند. چه کسی دوست ندارد این دو را با هم به عنوان یک زوج ببیند؟

 

ادل و اد شیران

ادل و اد شیران

14. هری استایلز و نایل هوران

مانند بقیه پسران وان دایرکشن، هری استایلز و نایل هوران حتی پس از ایجاد مشاغل انفرادی موفق، دوستان خوبی باقی مانده اند. این دو به طرز باورنکردنی از یکدیگر حمایت کرده‌اند و ما معتقدیم که اگر زوج‌های زیادی با یکدیگر آشنا شوند، می‌توانند پول خود را به دست آورند.

 

هری استایلز و نایل هوران

هری استایلز و نایل هوران

 

15. آدام لوین و بلیک شلتون

آدام لوین و بلیک شلتون از نوازش صورت یکدیگر تا بوسه زدن روی گونه ها، در موارد متعددی نسبت به یکدیگر محبت نشان داده اند. در واقع، برومانس آنها یکی از نکات صحبت در سریال تلویزیونی مسابقه خوانندگی “صدا” بود. بلیک حتی گفته است که به دنیای آدم فکر می کند. فکر نمی کنید آنها باید قرار می گذاشتند؟

 

آدام لوین و بلیک شلتون

آدام لوین و بلیک شلتون

thefamouspeople.com

همسران دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا

مگان ترینور

30 حقیقت درباره مگان ترینور

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا