۹ گام طلایی برای رسیدن به صفحه اول گوگل

شنبه 31 شهریور 1397 فناوری

 

گوگل بزرگ‌ترین شرکت دنیا نیست اما بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا به این شرکت نیاز دارند و همگی تلاش می‌کنند تا تعامل خوبی با گوگل داشته باشند.این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

رقابت شرکت‌ها برای حضور در صفحه‌های اول گوگل چنان حیاتی است که امروزه سهم قابل توجهی از بودجه تبلیغات و بازاریابی بنگاه‌های تجاری و اقتصادی به رعایت اصول سئو و استانداردهای این موتور جست‌وجوگر اختصاص دارد.

اگر شما هم قصد دارید در میان نتایج جست‌وجوهای گوگل به جایگاه بالاتری دست پیدا کنید، سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه، تعامل با یک سایت معتبر و پربازدید است که در گوگل جایگاه تثبیت‌شده و بالایی دارد. این سایت کمک‌های زیر را می‌تواند به شما بکند تا رشد سریعی در گوگل داشته باشید و در کوتاه‌مدت به نتایج اولیه گوگل تبدیل شوید:

۱- لازم است از آن سایت معتبر و پربازدید به شما برای یک دوره نسبتا طولانی و پایدار زمانی لینک داده شود.

۲- آن سایت «داستان برند شما» را به بهترین شکل ممکن و با ادبیاتی شیوا و مخاطب‌پسند بنویسد و منتشر کند.

۳- کاربرانِ آن سایت به سمت سایت شما هدایت شوند و حجم ترافیک جدیدی از این طریق برای سایت شما ایجاد شود.

۴- به صورت منظم و پیوسته تصاویر، اخبار و گزارش‌هایی از کسب و کار شما در آن سایت منتشر شود.

۵- در مطالبی که در مورد شما منتشر به سایت‌تان لینک داده شود. این لینک از طریق کلیدواژه‌هایی باشد که برای کسب و کار شما و مشتریان‌تان مهم است.

۶- آن سایت از چنان قدرت و نفوذی برخوردار باشد که مطالب مربوط به شما را در سایر رسانه‌ها بازنشر دهد.

۷- بنر تبلیغاتی شما در مکان مناسبی از صفحه‌های آن سایت مرجع نمایش داده شود.

۸- با توجه به استفاده بسیار زیادی که کاربران این روزها از تلفن‌همراه می‌کنند، آن سایت باید نسخه موبایل پرکاربری داشته باشد و از نسخه موبایل نیز به سایت شما لینک دهد.

۹- از همه مهمتر اینکه، ارتباط شما با آن سایت به صورت طبیعی و ارگانیک برقرار شود و هیچ ربات یا تقلبی در این رابطه نقش نداشته باشد. چنانچه یک نرم‌افزار و یا ربات این رابطه و لینک‌ها را تقویت کند، گوگل در مدت زمان کوتاهی این تقلب را کشف کرده و سایت شما را جریمه می‌کند. جریمه نیز به این صورت است که گوگل به سادگی همه رشته‌هایتان را پنبه می‌کند و همه اعتباری را که از نظر سئو به دست آورده‌اید، از شما می‌گیرد.

اگر شما به دنبال یافتن راهی هستید تا در مدت زمان کوتاهی به قله‌های گوگل برسید، می‌توانید از خدمات اداره بازرگانی ایسنا استفاده کنید.

اداره بازرگانی ایسنا آمادگی دارد در زمینه‌های سئو، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی دیجیتال به شرکت‌ها و برندهای ایرانی مشاوره و خدمات تضمینی ارایه دهد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۸۳۶۳۱ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

مرجع : سرپوش

تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ

تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ (همراه اول، ایرانسل و ...)

آشنا با بهترین گوشی‌های چینی موجود در بازار

آشنا با بهترین گوشی‌های چینی موجود در بازار

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا