دلایلی که پرستاران بیمار نمی شوند

سه‌شنبه 30 آذر 1400 سلامت
 دلایلی که پرستاران بیمار نمی شوند.

پرستاران بیش از هر کسی ارتباط نزدیک و شخصی با بیماران دارند و این که مراقب سلامتی خود باشند خیلی مهم است. آن ها سخت کار می کنند و نمی توانند بیمار شوند و در نزدیکی بیمارانی قرار بگیرند که با سیستم ایمنی آنها در ارتباط هستند. ما بارها شنیده ایم که قبل از مراقبت از از دیگران از خودتان مراقب کنید. قبل از استفاده از ماسک اکسیژن، باید درست نگه داشتن آن را تمرین کنید. اما پرستاران مجبورند که آن را داخل دهان خود قرار دهند و پرستاران واقعاً این کار را انجام می دهند.

 دلایلی که پرستاران بیمار نمی شوند.

  • آن ها چهره ی خود را لمس نمی کنند.

معمولاً انتقال بیماری از طریق بینی، چشم، دست و دهان است دکتر کنستانتین دکترای BSN در بیمارستان UNC می گوید به جای استفاده از دست برای خارش بینی یا مالش چشم، پرستاران باید از یک دستمال کاغذی یا از ساعدشان استفاده کنند. برای جلوگیری از انتقال ویروس از ماسک و دستکش های مناسب استفاده کنند و فاصله ی خود را از بیمار حفظ کنند.
آن ها نهار خود را از قبل آماده و بسته بندی می کنند.

تغییرات ساعت کاری و طولانی مدت بودن آن باعث انتخاب های ضعیفی برای شما می شود. میوه ها و سبزیجات سالم را انتخاب و قبل ازبسته بندی، خوب می شویند. از غذاهایی که ایمنی بدن را افزایش می دهد مانند: ماست، سوپ مرغ و سیب زمینی شیرین استفاده می کنند.

 

 دلایلی که پرستاران بیمار نمی شوند.

دلایلی که پرستاران بیمار نمی شوند.

  • آن ها علی رغم کار طولانی مدت روی پای خود می ایستند (گاهی قدم می زنند).

استفاده از هوای تازه در محیط بیرون یمارستان بعد از چند ساعت کار و پیاده روی تا منزل به جای استفاده از اتوبوس علاوه بر تأثیر مثبت و مفیدی که دارد، باعث آرامش بیشتر نیز می شود. براساس تحقیقات دانشگاه ایالتی آپالاچی روزانه ۳۰ تا ۴۵ دقیقه پیاده روی سریع سلول های ایمنی بدن را به گردش در می آورد و تا ۴۰% ابتلا به بیماری را کاهش می دهد.

  • آن ها از تعطیلاتشان استفاده می کنند.
دلایلی که پرستاران بیمار نمی شوند.

دلایلی که پرستاران بیمار نمی شوند.

استفاده ی کافی از تعطیلات روزانه باعث جلوگیری از استرس و فرسودگی شغلی می شود.

  • آن ها احساسات خود را سرکوب نمی کنند.

براساس تحقیقات دانشگاه تگزاس یادداشت های روزانه به علت درگیر بودن احساسات، سلول های ایمنی بدن را تقویت و علائم آسم و رماتیسم را کاهش می دهد.

  • آن ها خوش بین هستند.

داشتن نگرش مثبت باعث تسریع روند بهبودی می شود. براساس مطالعات انجام شده توسط مدیر پرستاری در UNC که ۴ سال به طول انجامید؛ مثبت اندیشی باعث کاهش استرس، جلوگیری از فرسایش شغلی و درنتیجه سلامتی بهتر و بیشتر است.

 دلایلی که پرستاران بیمار نمی شوند

دلایلی که پرستاران بیمار نمی شوند

چاقی

سرکوب گرسنگی

آلبالو و گیلاس

آلبالو و گیلاس

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا