سلبریتی های شاخ اینستاگرام جهانی را بشناسید

پنج‌شنبه 4 آذر 1400 چهره ها
شاخ های جهانی اینستاگرام

سلبریتی های شاخ اینستاگرام جهانی را بشناسید

در حاضر حاضر اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان به شمار می‌رود و ما در این مقاله‌ی قصد داریم تا ۱۰ نفر از افراد مشهوری که در شبکه بیشترین تعداد دنبال‌کننده را دارند به شما معرفی کنیم.

در کنار اسامی سلبریتی نظیر رونالدو و سلنا گومز، در لیست زیر می‌توان شاهد ستاره‌های دیگری نظیر Dwayne Johnson معروف به راک و آریانا گرانده (Ariana Grande) در صدر.

اسامی افرادی که بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در اینستاگرام دارند به شرح زیر است:

 

1-کریستیانو رونالدو ۲۳۹ میلیون

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

درآمدکریستیانو  رونالدو از اینستاگرام از درآمد او در سری A و تیم یوونتوس بیشتر است. میزان دریافتی او از تبلیغاتی که در پیج اینستاگرام خود می‌ گذارد بسیار بیشتر از دریافتی او از یک فصل فوتبال است

کریستیانو رونالدو ستاره بی بدیل دنیای فوتبال و محبوب ترین بازیکن جهان می باشد، او پادشاه اینستاگرام است و بالغ بر ۲۳۹ میلیون فالوور دارد!

درآمد رونالدوی بی رقیب بابت هر پست یا استوری تبلیغاتی 970 هزار دلار می باشد.

 

2-آریانا گرانده ۲۰۳ میلیون

آریانا گرانده

آریانا گرانده خواننده و بازیگر ایتالیایی آمریکایی است، او ملکه جدید اینستاگرام است و با اختلاف زیاد 10 میلیونی در مقابل سلنا گومز قرار است تا مدت زیادی جایگاه خود را حفظ کند. او یکی از پولسازترین خواننده های جهان است و بالغ بر ۲۰۳ میلیون فالوور دارد، درآمد خانم گرانده 1 میلیون دلار به ازای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام می باشد.

 

3-د راک ۱۹۹ میلیون

دواین جانسون

دواین جانسون

دواین جانسون که در ایران به آقای راک مشهور است، محبویت خاصی در تمام جهان دارد. برخی پیش بینی کرده اند که او احتمالا نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده نیز شود! آقای راک بازیگر فوق العاده گرانی است و جدای از درآمد خود در حرفه بازیگری و بدنسازی و بیزنس و… بابت هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام حدود 880 هزار دلار درآمد دارد.

 

4-کایلی جنر ۱۹۷ میلیون

پردرآمدترین سلبریتی زن

کایلی جنر پردرآمدترین سلبریتی زن

کایلی جنر مدل و کارآفرین آمریکایی و یکی از شاخ های اینستاگرامی است، او بیشتر شهرت خود را مدیون به این شبکه اجتماعی می باشد. کایلی جنر جوان ترین میلیاردر خود ساخته در جهان است، او۱۹۷ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و درآمد او به ازای هر پست یا استوری تبلیغاتی حدود 1.2 میلیون دلار می باشد.

 

5-سلینا گومز ۱۹۴ میلیون

 

سلینا گومز

سلینا گومز

سلنا گومز خواننده، مدل و بازیگر مشهور آمریکایی است، او ملکه سابق اینستاگرام بود. سلنا گومز درحال حاضر ۱۹۴ میلیون فالوور دارد. او فعال ترین کاربر مشهور اینستاگرام است و درآمد او به ازای هر پست یا استوری تبلیغاتی 890 هزار دلار است.

 

6-کیم کارداشیان ۱۸۹ میلیون

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان یک سلبریتی است، هنوز کسی نمی داند دلیل شهرت عجیب او چیست اما هر جای دنیا بروید و بگویید: کیم کارداشیان! او را می شناسند حتی در اوگاندا! خانم کارداشیان ۱۸۹ میلیون فالوور دارد و قیمت او برای تبلیغ در اینستاگرام 900 هزار دلار به ازای هر پست می باشد.

 

7-لیونل مسی ۱۶۷ میلیون

لیونل مسی

لیونل مسی

لیونل مسی این بازیکن فوتبال که تا به امروز جوایز زیادی را برنده شده، توانسته درآمد بالایی از اینستاگرام نیز داشته باشد. لیونل مسی از هر پست در این شبکه اجتماعی درآمدی برابر با ۶۴۸ هزار دلار دارد. مسی مانند رونالدو با شرکت‌های زیادی همکاری دارد که برای مثال می‌توان به «آدیداس» و «Jacob & Co» اشاره کرد.

 

8-بیانسه ۱۵۵ میلیون

بیانسه

بیانسه

بیانسه خواننده و ترانه سرای آمریکایی، یکی از پرافتخارترین و ثروتمندترین خواننده های زن جهان می باشد، او و همسرش جی زی در لیست پولدارترین ها قرار دارند. بیانسه ۱۵۵ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، درآمد او بابت هر پست یا استوری تبلیغاتی حدود 800 هزار دلار می باشد.

 

9-جاستین بیبر ۱۴۸ میلیون

جاستین بیبر

جاستین بیبر خواننده و سرگرمی ساز کانادایی یکی از فعال ترین شاخ ها در اینستاگرام می باشد، او بیش از 1۴۸ میلیون دنبال کننده دارد. درآمد جاستین بیبر بابت هر پست یا استوری تبلیغاتی در اینستاگرام به طور متوسط 700 هزار دلار می باشد.

جمشید قاجار

جمشید قاجار جراح مغز و اعصاب ابر نخبه ی جهان

ترور

معرفی 6 دانشمند هسته‌ای کشورمان که ترور شدند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا