یک پرستار، بزرگترین قاتل سریالی آلمان / قتل دستکم 86 بیمار با داروی قلب-حوادث

سه‌شنبه 7 شهریور 1396 دسته‌بندی نشده

پرستار قاتل اعتراف کرده با تزریق دوزبالای داروی قلب به بیماران آنها را سکته می داده تا از تلاش برای احیای قلبی آنها لذت ببرد. او گفته در مواردی در این کار شکست می خورده!

پرونده اتهامی “پرستار قاتل” در آلمان سنگین تر شده و او متهم به قتل 84 بیمار دیگر شده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، رییس پلیس شهر “اولدنبرگ ” درشمال آلمان اعلام کرد “نیلز هوگل” 40 ساله پرستار مظنون به قتل های سریالی، متهم شده است 86 بیمار را به روش تزریق دوز بالای داروی قلب سکته داده است.

“جان کومه” رییس پلیس اولدنبورگ دیروز اعلام کرد هم اینک شواهدی قوی وجود دارد که این پرستار با مرگ 86 بیمار ارتباط داشته است.

او در سال 2015 به جرم قتل عمدی دو بیمار و تلاش به قتل دو بیمار دیگر به حبس ابد محکوم شده است.

این پرستار  که در رسانه ها به پرستار قاتل معروف شده است از دو سال پیش و زمانی که مرگ و میرهای بخش بیمارستانی در شهر شمالی ” اولدنبورگ” آلمان رو به افزایش گذاشت، با گزارش های همکارانش دستگیر و روانه زندان شد.

دستگیری او به اتهام دست داشتن در قتل دو بیمار و تلاش برای قتل دو بیمار دیگر صورت گرفت اما در بازجویی ها ابعاد هولناکی از قربانیان این پرستار قاتل کشف شد؛ ابعادی که می تواند او را به یکی از رکوردداران قاتلان سریالی دنیا و آلمان تبدیل کند.

او در بازجویی های دو سال گذشته اعتراف کرده که “دوزی بالا” از داروی قلبی را به بیماران تزریق می کرده تا پس از سکته  آنها، او بتواند مهارت های احیای قلبی خود را به رخ همکاراش بکشد و تبدیل به قهرمان شود.

او اعتراف کرده از تلاش برای احیای قلبی بیمارانش پس از تزریق دارو، لذت می برده است اما بعضی اوقات در این تلاش شکست می خورده است.

 او از سال 2005 در بیمارستان های مختلف در دو شهر “اولدنبورگ” و ” دلمنهورست” در شمال آلمان به پرستاری اشتغال داشت.

تکرار این اقدام او در نهایت شک و تردید همکارانش را به دنبال داشت به ویژه آنکه همکاران او شک کردند که در بخش مربوط به مسئولیت های او موارد بالایی از مرگ و میر بیماران رخ می دهد.

این پرستار دو سال پیش با اتهام دست داشتن در قتل دو بیمار دستگیر شد و حالا بنا به اطلاعیه دیروز پلیس آلمان از اتهام به قتل 84 مورد دیگر سخن به میان آمده است و بنا به اعلام پلیس آنها هم اکنون مشغول ارتباط دادن مرگ 134 بیمار در بیمارستان های دو شهر شمالی آلمان با این پرستار هستند.

برخی رسانه های آلمانی حتی از مواردی بیش از 200 مورد قتل درباره این پرستار قاتل گزارش داده اند و تاکید کرده اند ، این مرد 40 ساله به بزرگ ترین قاتل سریالی آلمان تبدیل خواهد شد.

بنابر گزارش ها ماموران تحقیق هم اینک با گرفتن مجوز از دستگاه قضایی در حال نبش قبر برخی بیماران هستند تا با آزمایش هایی درباره علت مرگ مشترک همه آنها اطمینان حاصل کنند.

برخی از بیماران نیز که بنا به وصیت شان سوزانده شده اند از دایره تحقیقات خارج شده اند و امکانی برای بررسی دقیق علت مرگ آنها وجود نخواهد داشت.

پرستار قاتل؛ بزرگ ترین قاتل سریالی آلمان

منبع : عصر ایران

کشته‌شدن پدر و پسر طلافروش در حمله مسلحانه-حوادث

مدل های بسیار شیک و جدید بافت مو - جامعه

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا