گوگل ویدئویی در مورد ساخت مجسمه‌ی اندرویدی اوریو منتشر کرد – فناوری

سه‌شنبه 7 شهریور 1396 فناوری

گوگل با انتشار ویدئویی جدید در کانال رسمی یوتیوب خود، مراحل ساخت و نصب مجسمه‌ی اندروید ۸.۰ اوریو را در جلوی دفترشان نشان می‌دهد.

گوگل با معرفی هر نسخه‌ی جدید از سیستم‌عامل اندروید، مجسمه‌ی نماد آن نسخه را که همیشه نوعی شیرینی یا دسر است، در جلوی دفتر مرکزی خود واقع در شهر مانتین ویو در ایالت کالیفرنیا قرار می‌دهد. چند روز پیش، این شرکت از جدیدترین نسخه‌ی اندروید با نام اندروید اوریو رونمایی کرد.

مقاله‌های مرتبط:

اوریو پرفروش‌ترین بیسکویت در ایالات متحده‌ی آمریکا محسوب می‌شود که از سال ۱۹۱۲ میلادی تاکنون تولید می‌شود. این شیرینی از دو قرص بیسکویت شکلاتی با کرم وانیلی در میان‌شان تشکیل شده است.

پس از رونمایی از اندروید اوریو، مجسمه‌ی این نسخه توسط هنرمندانی که گوگل انتخاب کرده بود، ساخته شد و در حیاط دفتر مرکزی این شرکت قرار گرفت. حال گوگل ویدئویی منتشر کرده است که تمام مراحل ساخت و رونمایی از این مجسمه را نشان می‌دهد. مجسمه‌ی اندروید اوریو، اولین نماد اندروید محسوب می‌شود که قسمت‌های مختلف آن توسط موتورهای مختلف قابل حرکت است. شرکت کنندگان در این مراسم می‌توانستند توسط یک تبلت، حالت و فیگور این مجسمه را کنترل کنند. جالب است بدانید که در زمان رونمایی از این مجسمه، به تمام حاضرین مراسم، بستنی قیفی با طعم بیسکویت اوریو داده شد.

اندروید اوریو

در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

نظر شما در مورد این ویدئو چیست؟


منبع : زومیت

قایق کایاکی که به کوله‌پشتی تبدیل می‌شود - فناوری

بیوگرافی دارا خسروشاهی، مدیرعامل ایرانی-آمریکایی اوبر - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا