گلکسی نوت 8 با ۶ گیگابایت رم در گیک بنچ رؤیت شد – فناوری

شنبه 21 مرداد 1396 فناوری

گلکسی نوت ۸ همراه با پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد.

یک گوشی هوشمند سامسونگ با شماره‌ی مدل SM-N950F در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد. این محصول به احتمال زیاد گلکسی نوت ۸ سامسونگ است. مشخصات این گوشی هوشمند در این بنچمارک، تمام شایعات گذشته درباره‌ی مشخصات احتمالی گلکسی نوت ۸ را تأیید می‌کند. حرف «F» در شماره‌ی مدل گلکسی نوت ۸ احتمالا نشان‌ از این موضوع دارد که این محصول برای فروش در اروپا و برخی بازارهای خاص دیگر برنامه‌ریزی شده است.

مقاله‌های مرتبط:

همان‌طور که در مشخصات محصول مورد نظر می‌توانید مشاهده کنید؛ گلکسی نوت ۸ مجهز به چیپست اکسینوس ۸۸۹۵ است که سامسونگ آن را مبتنی بر لیتوگرافی ۱۰ نانومتری توسعه داده است. تعداد هسته‌های پردازنده‌ی مرکزی چیپست اکسینوس ۸۸۹۵ در گیک‌بنچ، ۸ هسته عنوان شده است که دارای ماکزیمم فرکانس ۱.۶۹ گیگاهرتز هستند. امتیاز این پردازنده در آزمون تک‌هسته‌ای نسخه‌ی ۴.۱.۱ گیک‌بنچ، ۱۹۸۴ و در آزمون چند‌هسته‌ای ۶۱۱۶ است.

پردازنده‌ی مرکزی اکسینوس ۸۸۹۵ دارای دو خوشه‌ی پرفورمنس با ماکزیمم فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و خوشه‌ی کم‌مصرف با ماکزیمم ۱.۷ گیگاهرتز است. ماکزیمم فرکانس پردازنده‌ی مرکزی این چیپست، ۱.۶۹ گیگاهرتز است که به دلیل قرار نداشتن دستگاه در زیر پردازش سنگین، فرکانس خوشه‌ی کم‌مصرف را بیان می‌کند. دلیل دیگر این موضوع می‌تواند تست‌های اولیه‌ی محصول باشد که در آن‌ها فرکانس پردازنده‌ی مرکزی کاهش داده شده است. در هر صورت قطعا گلکسی نوت ۸ با ماکزیمم فرکانس‌های تعریف‌شده برای چیپست اکسینوس ۸۸۹۵ معرفی خواهد شد.

گلکسی نوت ۸ گیک بنچ

گلکسی نوت ۸ در این تست مجهز به اندروید ۷.۱.۱ نوقا است و به احتمال زیاد با همین نسخه‌ی اندروید به بازارهای مختلف عرضه خواهد شد. حافظه‌ی رم این محصول ۶ گیگابایت عنوان شده است که این موضوع شایعات گذشته درباره مشخصات حافظه‌ی رم گلکسی نوت ۸ را تأیید می‌کند.

انتظار می‌رود گلکسی نوت ۸ همراه با چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ برای عرضه در بازارهایی خاص مانند آمریکا معرفی شود. گفته‌ می‌شود نسخه‌ی پایه‌ی این محصول دارای حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی خواهد بود که با استفاده از کارت حافظه‌ی جداگانه، قابل افزایش است. سامسونگ همچنین در حال آماده‌سازی نسخه‌ی امپرِر (Emperor) گلکسی نوت ۸ است. گفته می‌شود این نسخه با حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی همراه شده است و فروش آن محدود به برخی کشورهای آسیایی خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی مشخصات گلکسی نوت ۸ چیست؟

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت ۸ به این صفحه مراجعه کنید.


منبع : زومیت

پلنگی با 575 اسب بخار-فناوری

کاهش قیمت چشمگیر ولوو XC90 - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا