گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در تصویری جدید به نمایش درآمد – فناوری

دوشنبه 23 بهمن 1396 فناوری

تصویر تبلیغاتی تازه منتشرشده، فبلت ۶.۲ اینچی گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ را با حاشیه‌های باریک و ۱۲۸ گیگابایت حافظه به نمایش می‌گذارد.

سامسونگ در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) از  گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس رونمایی خواهد کرد و همین موضوع باعث شده است بسیاری از شایعه‌پردازان، به افشای مشخصات نهایی کهکشانی‌های جدید شرکت کُره‌ای بپردازند. به‌تازگی گلکسی اس ۹ پلاس در یک تبلیغ جدید در توئیتر به نمایش درآمده است که طراحی احتمالی آن‌ را در کنار پیام تبریک سال نوی چینی فاش می‌کند. 

مقاله‌های مرتبط:

در این تبلیغ، به‌صورت دقیق اعلام شده است که مدل به نمایش درآمده، گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ خواهد بود؛ ضمن اینکه این مدل، به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. عرضه مدل رده‎بالای جانشین گلکسی اس ۸ پلاس قابل انتظار بود؛ زیرا پرچم‌داران ۲۰۱۷ این شرکت نیز با ۱۲۸ گیگابایت حافظه عرضه شدند.

به‌ نظر می‌رسد که در تصویر تبلیغاتی ارائه‌شده، نسخه‌ی مشکی مدل ۶.۲ اینچی جدید سری گلکسی اس به نمایش گذاشته می‎شود؛ بااین‌حال پنل پشت گوشی دیده نمیشود و به همین جهت، احتمال دارد مربوط به رنگ‌های دیگر گلکسی اس ۹ پلاس باشد. همان‎طور که پیش‌تر اعلام شده بود، نسل جدید پرچم‌داران سری گلکسی اس سامسونگ در رنگ‌های بنفش (Lilac Purple)، مشکی (Midnight Black)، آبی مرجانی (Coral Blue) و نقره‌ای (Titanium Gray) عرضه خواهند شد و انتظار داریم حاشیه‌ی نمایشگر تمامی مدل‌ها، مشکی باشد.

گلکسی اس 9

درحالی‌که تصاویر پیشین از جانشین گلکسی اس ۸ به عرضه این مدل با حاشیه‌های بیشتر در اطراف لبه‎های منحنی نمایشگر اشاره دارد، تصویر جدید، پرچم‌دار ۲۰۱۸ سامسونگ را با ظاهری مشابه نسل قبل تداعی می‌کند. همان‌طور که در تصویر جدید مشاهده می‌کنید، گلکسی اس ۹ پلاس به دکمه‌ی فیزیکی بیکسبی مجهز خواهد شد و در مجموع، سه کلید فیزیکی روی لبه‎های پرچم‌دار امسال سامسونگ وجود دارد.

باید اشاره کرد که کهکشانی‌های جدید سامسونگ تنها در اندازه صفحه‌نمایش، با یک‌دیگر متمایز نخواهند بود؛ با اینکه مدل «پلاس» نمایشگر بزرگ‌تری دارد؛ اما به حافظه رم بیشتری مجهز شده است و از دوربین دوگانه در پنل پشتی بهره می‌گیرد. چینش دوربین‌ دوگانه در پنل پشت گوشی، به‌صورت عمودی است؛ البته گلکسی اس ۹ پلاس اولین گوشی شرکت کُره‌ای با دوربین دوگانه نیست و فبلت گلکسی نوت ۸ در اواخر سال ۲۰۱۷ با دوربین دوگانه معرفی شد.

مطابق با شایعات، مدل ۱۲۸ گیگابایتی تنها نسخه از جانشین گلکسی اس ۸ پلاس نیست و انتظار داریم نسخه‌های دیگر با ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه شود؛ همچنین مدتی پیش اعلام شد که احتمالاً گران‌قیمت‌ترین نسخه از فبلت ۶ اینچی سامسونگ با ۵۱۲ گیگابایت حافظه ارائه خواهد شد زیرا تولید حافظه‌های فلش ۵۱۲ گیگابایتی جدید سامسونگ، مدتی پیش آغاز شده بود. گلکسی اس ۹ نیز در دو مدل با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه وارد بازار خواهد شد.

دوربین قدرت‌مند، وجه‌تمایز پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ از نسل قبل است؛ دوربین هر دو مدل، از سنسوری مجهز به لنز F1.5 بهره می‌گیرد و می‌تواند ویدیوهای صحنه‌ آهسته با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p به ثبت برساند. در سال گذشته، کُره‌ای‌ها پرچم‌داران خود را با یک دوبین ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور مجهز به لنز F1.7 عرضه کرده بودند؛ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، می‌توانند ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 720p ثبت کنند.

ایوان بلس، پیش‌تر مدعی شده بود که به دنبال معرفی کهکشانی‌های جدید سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018، پیش‌فروش آن‌ها در تاریخ ۱ مارس (۱۰ اسفند) آغاز خواهد شد و هر دو مدل تا نیمه ماه مارس (اواخر اسفند)، به بازار عرضه می‌شود. این‌طور که پیدا است، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، گران‌قیمت‌ترین مدل‌ها از سری گلکسی اس خواهند بود؛ زیرا مدل ۵.۸ اینچی  به تنهایی ۸۵۰ دلار قیمت دارد! همچنین پیش‌بینی می‌شود که فبلت ۶.۲ اینچی جدید سامسونگ با برچسب قیمتی بیشتر از ۱۰۰۰ دلار قابل خرید باشد. در برخی از بازارها نظیر انگلستان، افزایش قیمت جانشین گلکسی اس ۸ نسبت به نسل قبل، نزدیک به ۱۴۰ دلار خواهد بود.


منبع : زومیت

چه زمانی از روز بهره وری بیشتری دارید - فناوری

نسل جدید اتوبوس الکتریکی ولوو معرفی شد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا