گلکسی اس 9 پلاس برنده جایزه بهترین دستگاه ارتباطی در MWC 2018 شد – فناوری

شنبه 12 اسفند 1396 فناوری

سامسونگ امسال با عرضه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این محصولات پیش از عرضه، موفق به کسب جایزه‌های متنوعی شدند.

با وجود اینکه گلکسی اس ۹ به‌صورت جهانی عرضه نشده؛ اما توانسته است جایزه‌های متنوعی در زمینه‌های مختلف به دست آورد. سامسونگ اعلام کرد گلوبال موبایل اواردز (Global Mobile Awards) معروف به گلومو اواردز که هر سال تمامی پیشرفت‌ها در زمینه تجهیزات موبایل را شناسایی و از آن‌ها تجلیل می‌کند، جایزه «Best New Connected Device» را به گلکسی اس ۹ پلاس اعطا کرده است. سامسونگ همچنین اعلام کرد این جایزه به علت طراحی بی‌نقص، دوربین پیشرفته و بازدهی عالی این محصول است. این شرکت بیش از ۳۰ جایزه برای محصولات و سرویس‌های مختلف خود در نمایشگاه MWC 2018 بارسلون دریافت کرده است.

غیر از گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس، بسیاری از محصولات و تکنولوژی‌های سامسونگ در گلومو ۲۰۱۸ رونمایی شد. سرویس پرداخت موبایل سامسونگ نیز جایزه بهترین نوآوری موبایل در زمینه پرداخت را از آن خود کرد و به‌عنوان سرویسی پیشرو در این صنعت شناخته شد.

گلکسی اس ۹ پلاس، برنده جایزه‌های مختلف

محصول واقعیت مجازی سامسونگ به نام Gear VR به همراه کنترلر آن، به علت خلق تجربه بی‌نقص واقعیت مجازی، جایزه «بهترین واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده» را از آن خود کرد. این محصول که سال گذشته رونمایی شد، اولین دستگاه واقعیت مجازی با کنترلر اختصاصی به شمار می‌رود. به‌علت سازگاری این دستگاه با پرچم‌داران تازه معرفی‌شده این شرکت، امسال سامسونگ از محصول جدیدی در زمینه واقعیت مجازی رونمایی نکرد.

یونگی لی، رئیس بخش بازاریابی بین المللی سامسونگ، می‌گوید: «ما مفتخریم انجمن GSMA و بسیاری از سازمان‌های دیگر، سامسونگ را با تکنولوژی‌های موبایل آن می‌شناسند.»

انجمن DxOMark که مرجع ارزیابی کیفیت تصاویر به شمار می‌رود، در بررسی تفصیلی خود دوربین گلکسی اس ۹ پلاس را بهترین دوربین در بازار گوشی‌ هوشمند معرفی کرد. دیسپلی میت نیز در آخرین رتبه‌بندی خود، صفحه نمایش گلکسی اس ۹ را بهترین صفحه نمایش بازار گوشی هوشمند انتخاب کرده است.

دوربین گلکسی اس 9

امتیاز کسب‌شده توسط دوربین گلکسی اس ۹ پلاس در DxOMark

نکته جالب توجه این است که گلکسی اس ۹ پیش از عرضه عمومی این عناوین و جایزه‌ها را از آن خود کرده است. تا زمان عرضه این گوشی زمان زیادی باقی نمانده و سامسونگ پیش فروش گلکسی اس ۹ را آغاز کرده است؛ اما برای پیش خرید گلکسی اس ۹ پلاس باید تا ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) منتظر بمانید. 


منبع : زومیت

یاماها FJR 1300، به ناوگان پلیس آمریکا پیوست - فناوری

مشخصات اچ تی سی دیزایر 12 پلاس فاش شد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا