گلکسی اس 9 با یک دوربین در تصاویر جدید فاش شد – فناوری

شنبه 2 دی 1396 فناوری

یک سازنده کیس برای گوشی‌ هوشمند، تصاویر رندری از گلکسی اس ۹ منتشر کرده است که به عرضه این مدل با یک دوربین اشاره می‌کند.

گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، از جمله موردانتظارترین پرچم‌داران سال آینده میلادی هستند که بر اساس گمانه‌زنی‌ها، در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۸ توسط سامسونگ معرفی خواهند شد. همین موضوع باعث شده است گمانه‌زنی و شایعه‌پردازی در مورد گوشی‌های جدید طی چند هفته اخیر شدت بگیرد.

مقاله‌های مرتبط:

پس از اینکه Olixar، تصاویری از گلکسی اس ۹ درون کیس منتشر کرد؛ نوبت به یک سازنده‌ی کیس دیگر رسیده است تا پرچم‌دار جدید کُره‌ای‌ها را به نمایش بگذارد. Ghostek، اخیراً دریافت سفارش برای کیس‌های گلکسی اس ۹ را آغاز کرده است.

با توجه به تصویر منتشرشده، نسل جدید سری گلکسی اس نسبت به پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ از نظر طراحی بدون تغییر مانده است. جانشین گلکسی اس ۸ همچنان از یک نمایشگر اینفینیتی دیسپلی با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ استفاده می‏‌کند؛ هرچند، حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر اندکی نسبت به نسل قبل نازک‌تر شده است. بااین‌حال خبری از حذف کامل حاشیه‌ی پایین نمایشگر نیست؛ پیش‌تر گفته می‌شد حاشیه‌ی پایین نمایشگر بسیار نازک خواهد شد تا نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه پرچم‌دار جدید سامسونگ، ۹۰ درصد باشد.

گلکسی اس 9

گلکسی اس ۹ همچنان از سه کلید فیزیکی استفاده خواهد کرد و دکمه‌ی بیکسبی در پایین کلید تنظیم صدا جای گرفته است. دکمه‌ی پاور در لبه‌ی راست گوشی قرار دارد. با توجه به شایعات اخیر، به‌ نظر می‌رسد که سامسونگ در نهایت به انتقاد کاربران توجه کرده است و دیگر خبری از جای‌گیری نامناسب حسگر اثر انگشت در کنار دوربین نیست و تصاویر تازه منتشرشده، به این موضوع اشاره دارند که حسگر اثر انگشت در پایین دوربین اصلی قرار خواهد گرفت. گلکسی ای ۸ و گلکسی ای ۸ پلاس (مدل ۲۰۱۸) نیز چنین ویژگی دارند. فلاش LED و حسگر تشخیص ضربان قلب نیز در سمت راست دوربین اصلی قرار گرفته است.

با اینکه تصاویر به‌دست‌آمده، گلکسی اس ۹ را با یک دوربین به نمایش می‌گذارند؛ گفته شده است که نسخه «پلاس» پرچم‌دار ۲۰۱۸ سامسونگ به دوربین دوگانه مانند گلکسی نوت ۸ مجهز خواهد بود. در صورت صحت این ادعا، گلکسی اس ۹ پلاس اولین گوشی از سری گلکسی اس خواهد بود که از دوربین دوگانه استفاده می‌کند. سامسونگ برای اولین‌ بار از دوربین دوگانه در فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود از سری گلکسی نوت استفاده کرده است. گفته می‌شود برخلاف گلکسی نوت ۸، چینش دوربین دوگانه در پنل پشتی گلکسی اس ۹ پلاس به‌صورت عمودی است.

گلکسی اس 9

تصاویر رندر جدید، تأیید می‌کنند که گلکسی اس ۹ از جک هدفون ۳.۵ میلی‏‌متری بهره می‌گیرد. این جک به همراه درگاه یواس‌بی نوع سی و بلندگوی اصلی در لبه‌ی پایین گوشی جای گرفته است.

بر اساس شایعات، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در نمایشگاه MWC 2018 در ماه فوریه به نمایش گذاشته خواهند شد. گفته شده است که سامسونگ، تصمیمی برای ارائه پرچم‌داران خود در نمایشگاه CES 2018 در ماه ژانویه ندارد. همچنین گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن هستند که علاوه‌ بر رنگ‌های اصلی، سامسونگ یک نسخه از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را با رنگ بنفش عرضه خواهد کرد؛ انتظار می‌رود پرچم‌دار امسال سامسونگ در چهار رنگ مختلف ارائه شود.


منبع : زومیت

توقف فروش طرح ترافیک از سال آینده در تهران - فناوری

سونی پرچمدار بعدی‌اش را به تراشه‌ اسنپدراگون 845 مجهز می‌کند - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا