گلکسی اس 8 پلاس احتمالا باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت – فناوری

دوشنبه 23 اسفند 1395 فناوری

خبر جدیدی منتشر شده است مبنی بر اینکه ظرفیت باتری گوشی‌ گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ احتمالا ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

همان‌طور که پیش از این در خبرهای دیگری اشاره شده بود، انتظار می‌رود دو گوشی‌ هوشمند پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ به ترتیب به باتری‌هایی با ظرفیت  ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شوند. حال یک تصویر جدید فاش شده است که ظاهرا خبر از ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باتری گلکسی اس ۸ پلاس می‌دهد. این عکس جدید باعث می‌شود چندین مورد از اطلاعات مرتبط با گوشی یادشده تأیید شوند.

عکس فاش شده از باتری گلکسی اس ۸ پلاس قبل از هر چیز، این مورد را تأیید می‌کند که این محصول از یک باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره خواهد برد. البته یک باتری با این ظرفیت شاید باعث شود بسیاری از کاربران فکر کنند که باتری یادشده ظرفیت کافی ندارد. علاوه بر این با توجه به نوشته‌های ثبت‌شده روی باتری، مشخص می‌شود که این قطعه در کره ساخته شده و مونتاژ آن توسط سامسونگ اس‌دی‌آی و در ویتنام انجام شده است.

اما با توجه به تصویر جدید باتری گلکسی اس ۸ پلاس، هنوز نمی‌توان گفت چه کسی واقعا آن را ساخته است. بنا به گزارش‌ها، کمپانی سامسونگ در حال کار با زنجیره‌های تأمین مختلف برای تولید باتری‌های مورد نیاز خود است تا بدین طریق مشکلات گلکسی نوت ۷ برای پرچم‌داران جدید این کمپانی یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس پیش نیاید. وب‌سایت سم‌موبایل مدعی شده است که باتری‌های مورد نیاز پرچم‌داران جدید سامسونگ توسط سامسونگ اس‌دی‌آی، ال‌جی چِم و موراتا ژاپن تولید می‌شود. در زیر می‌توانید تصویر فاش شده از باتری گلکسی اس ۸ پلاس را مشاهده کنید.

galaxy s8 plus battery

آیا یک باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت برای گوشی هوشمندی مجهز به نمایشگر ۶.۲ اینچی کافی است؟ لطفا نظر خود را در این مورد در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع : زومیت

قیمت نهایی ابر خودروی مرسدس اِی اِم جی مشخص شد - فناوری

آیفون 8 با نام آیفون ادیشن توسط اپل معرفی می شود-فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا