گلکسی اس 10 با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین سه‌بعدی آماده‌ی تولید است

جمعه 31 فروردین 1397 فناوری

 

گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس دو پرچم‌دار آتی سامسونگ هستند که به گفته‌ی منابع کره‌ای کار طراحی آن‌ها به اتمام رسیده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده از کره‌ی جنوبی، ظاهرا طراحی پرچم‌دار بعدی سامسونگ از سری اس یعنی گلکسی اس ۱۰ به اتمام رسیده است و این محصول آماده‌ی تولید است. در این گزارش تعدادی از ویژگی‌های گلکسی اس ۱۰ بیان شده است که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس / galaxy s9 s9 plus

در مورد پشت گوشی باید گفت که تغییراتی اعمال شده است که از آن جمله حذف حسگر اثر انگشت و انتقال آن به زیر نمایشگر است. مدتی است که شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند به استفاده از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر روی آورده‌اند و هم‌اکنون گوشی‌هایی با این ویژگی موجود هستند؛ بنابراین، تعجبی ندارد که سامسونگ نیز به این فناوری روی بیاورد. هم‌اکنون کوالکام و سینپتیکس در آمریکا و Aegis Tech در تایوان از تأمین‌کنندگان این نوع حسگر اثر انگشت به شمار می‌آیند.

از دیگر ویژگی‌های جدیدی که توسط منابع کره‌ای برای گلکسی اس ۱۰ برشمرده شده است، دوربین سه بعدی است. به گفته‌ی منابع یادشده، این دوربین با همکاری شرکت اسرائیلی مانتیس ویژن و به کمک شرکت تولیدکننده‌ی قطعات دوربین وودگیت توسعه داده شده است. اگر مشتاق هستید که تفاوت دوربین سه‌بعدی مانتیس ویژن با دوربین سه‌بعدی اپل موسوم به TrueDepth را متوجه شوید، پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید و منتظر بمانید تا ببینید در نهایت کدام یک از این ویژگی‌ها به پرچم‌دارهای جدید سامسونگ راه پیدا خواهند کرد.

منبع : زومیت

دفاع دولت از افزایش تعرفه خودروهای هیبریدی

خودروهای مجهز به فرمان پذیری چرخ عقب

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا