کوچک کردن شکم

شنبه 11 دی 1400 سلامت
کوچک کردن شکم

کی از دغدغه های خانم ها و آقایانی که دوستدار تناسب اندام هستند ، لاغری شکم و پهلو و سوزاندن چربی های آن است . تغذیه سالم و پرهیز از دریافت چربی ها و مواد غذایی چاق کننده و انجام برخی از ورزش ها به شما کمک می کند دچار چاقی موضعی به خصوص چاقی شکم نشوید .

برای رسیدن به لاغری سریع شکم اصول و توصیه های وجود دارد که با رعایت کردن این اصول می توانید خیلی زود و راحت از چربی های شکم خلاص شوید و وزن کم کنید.

.

شاید وزن شما ایده ال باشد اما چربی اضافه دور شکم باعث ناراحتی شما می شود. برای کوچک کردن شکم، علاوه بر پرهیز از خوردن غذاهای چرب و فراوری شده، مواد غذایی زیر را  به برنامه غذایی خود اضافه کنید.

چربی شکم تان را با این میوه ها آب کنیدکوچک کردن شکم با مرکبات

مرکبات حاوی ویتامین C مانند لیمو، پرتقال و گریپ فروت کمک می کند تا بدن چربی را سریع تر پردازش کند، همچنین با از بین بردن انسولین مانع بالا رفتن وزن می شود.

کوچک کردن شکم با خربزه و هندوانه

میوه ای با سطح بالایی از پتاسیم و مقداری سدیم  که ورم معده را کاهش می دهد.

کوچک کردن شکم

کوچک کردن شکم

کوچک کردن شکم با گردو

گردو حاوی امگا 3 است که علاوه بر پایین آوردن وزن ، هورمون های استرس مانند کورتیزول را تنظیم می کند و مانع تجمع چربی می شود. البته  خوردن روزی 4 گردو کافی است.

کوچک کردن شکم با بادام

مصرف روزی 10 عدد توصیه می شود. به علت میزان گلایسمی که دارد میزان قند خون کنترل می شود و سوخت و ساز را فعال می کند.

کوچک کردن شکم با قهوه سبز

دانه یا پودر قهوه سبز دارای اسید کلوروژنیک است ، ترکیبی  که عمل جذب  قند در سیستم گوارشی را کاهش می دهد و  چربی جذب شده را می سوزاند. این اسید نیز فعالیت متابولیک کبد را تحریک می کند که چربی بیشتری را می سوزاند.

 

سالاد سیب زمینی و پیازچه

رژیم لاغری با «سالاد سیب زمینی»

قرص کاربامازپین

قرص کاربامازپین

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا