کشف جسد جوان قربانی عکس سلفی در لاهیجان – حوادث

شنبه 27 خرداد 1396 دسته‌بندی نشده

خبرگزاری ایرنا: فرماندار شهرستان سیاهکل گفت: جسد جوان رشتی که قربانی گرفتن عکس سلفی شده، پس از سه روز تجسس در 15 کیلومتری محل وقوع حادثه، در روستای کیاسرا از توابع لاهیجان، کشف و از آب بیرون کشیده شد.

رضا اسلامی افزود: جسد جوان اهل رشت که بر اثر سقوط در رودخانه دیسام سیاهکل غرق شده بود، پس از چند روز جستجو و تجسس، سرانجام در 15 کیلومتری پایین دست محل وقوع حادثه در روستای کیاسرا از توابع لاهیجان پیدا شد.

وی خاطرنشان کرد: به محض اطلاع از وقوع حادثه از همان لحظات اولیه ادارات آب منطقه ای و ستاد بحران استانداری، نیروهای امداد و آتش نشانی لاهیجان ، سیاهکل و اکیپ های غواصی، برای یافتن جسد این جوان بسیج شده بودند.

به گفته اسلامی، با تامین هزینه مالی غواصان بخش خصوصی و یاری جستن از امکانات شهرداری رشت و دیگر دستگاه های ذیربط و همچنین هماهنگی بخشداران و دهیاران شهرستان های سیاهکل و لاهیجان و پیمایش مسیر، سرانجام دیروز (جمعه) موفق به یافتن جسد فرد مغروق شدیم و پس از پیدا کردن، تحویل خانواده اش شد.

بر اساس گزارش منابع محلی، این جوان ساکن رشت با ماشین یخچال دار مخصوص حمل مرغ به کشتارگاه سیاهکل آمده بود که هنگام گرفتن عکس سلفی از آبشار دیسام، به داخل رودخانه سقوط و جانش را از دست داد.

هنگام آبیاری شالیزارها در زمان فصل زراعی، به علت رهاسازی آب سد سفیدرود به رودخانه ها و کانال ها و پر آب شدن آنها، در صورت بی احتیاطی احتمال غرق شدن هنگام شنا و یا سقوط به داخل آب رودخانه ها وجود دارد که معمولا آب منطقه ای گیلان در چنین زمان هایی، هشدارهای لازم را اعلام می کند که لازم است توجه شود.

منبع : برترینها

دستگیری عاملان تیراندازی در پارک باهنر اراک - حوادث

جدیدترین طرح های فشن و زیبای ناخن - جامعه

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا