کرم ضد چروک دور چشم

چهارشنبه 4 اسفند 1400 آرایش پوست ومو
کرم ضد چروک دور چشم

کرم ضد چروک دور چشم

برای انتخاب یک کرم ضد چروک دور چشم تنها کافی است به پارامتر‌های مهم توجه کرده و با انتخاب کرم مناسب از برندهای مختلف از پوست خود در برابر چین و چروک محافظت کنید.

کرم ضد چروک دور چشم این مهم را برای شما فراهم می کند که زیبا تر از همیشه در آینه خود را ببینید. اگر می خواهید هیچ گاه گرد پیری را بر روی صورت خود مشاهده کنید و جوانی و شادابی را همیشه با خود به همراه داشته باشید باید از پوست خود مراقبت کنید. شاید با خود بگوید چه راهکارهای برای این مهم پیشنهاد داریم. باید به شما بگویم هزینه کردن و خرید کرم های ضد چروک دور چشم برای زیبایی و سلامت پوست شما یکی از ارزان ترین راهکارهای پیشنهادی ما است. اگر شما از سن کم با استفاده از کرم های ضد چروک زیبایی چشمان خود را حفظ کنید بدون تردید در سنین بالا نیازی به عمل های پر هزینه و سر سام آور نخواهید داشت. ساده ترین کاری که شما می توانید برای زیبایی و سلامت پوست خود مد نظر داشته باشید بهره گیری از کرم های است که برای محافظت از پوست شما در نظر گرفته شده است.

کرم ضد چروک دور چشم

کرم ضد چروک دور چشم

کرم ضد چروک دور چشم

فواید استفاده از کرم ضد چروک دور چشم

  • خاصیت قوی آنتی ایجینگ و ضد چین و چروک پوست اطراف چشم
  • پیشگیری از پیری زودرس پوست
  • محو خطوط ریز اطراف چشم
  • کاهش پف و تیرگی زیر چشم
  • قدرت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی قوی و رفع خشکی پوست اطراف چشم
  • پخش روان و جذب پوستی مناسب

کرم ضد چروک دور چشم

۱) نیوآ (Nivea)

اگر کرم دور چشمی می‌خواهید که اثرگذاری خیلی خوبی داشته و از طرفی بودجه کمی هم نیاز داشته باشد، نیوا یک محصول خوب به حساب می‌آید. این کرم حاوی هیالورونیک اسید است که اطراف چشم را نرم می‌کند. عصاره مگنولیایی موجود در آن سلول‌ها را تازه کرده و چین و چروک‌های اطراف چشم را محو می‌کند. کرم ضد چروک دور چشم حاوی Q١٠ پلاس نیوآ فاقد عطر این محصول به آسانی جذب پوست شده و ناحیه لطیف دور چشم را صاف و سلامت نگه می‌دارد. سطح Q١٠ پوست را برای مبارزه با چروک و خطوط ریز از درون پوست افزایش می‌دهد. پف کردگی و حلقه‌های تیره زیر چشم کاهش می‌یابد و پوست ظاهری روشن‌تر و سلامت‌تر می‌یابد.

۲) لورآل (Loreal)

این کرم از برند فرانسوی Loreal برای شما که بالای چهل سال سن دارید یک ضد چروک دور چشم مناسب است. علاوه بر اینکه کلاژن و الاستین را در پوستتان تقویت خواهد کرد از سیاهی دور چشمتان هم به مرور زمان خواهد کاست. با پرو رتینول غنی‌شده است و این یعنی حالت پیشرفته‌تری از ویتامین A در خود دارد که پوستتان را تازه و احیا خواهد کرد. این کرم دور چشم از سری محصولات محبوب و پرفروش برند لورآل است که موردتوجه خانم‌ها واقع شده است.

۳) مای (My)

این محصول به پیشگیری و درمان چین و چروک پوست کمک می‌کند. پوست اطراف چشم را سفت می‌کند. به رفع کبودی و پف زیر چشم کمک می‌کند. جهت کاهش چروک اطراف لب نیز به کار می‌رود. با استفاده منظم باعث بهبود خشکی و زبری پوست می‌شود. باعث شادابی و جوانی و لطافت پوست صورت و گردن می‌شود. در ترمیم آسیب‌های پوستی ناشی از آفتاب نقش دارد. واکنش‌های التهابی را در پوست‌های خشک و تحریک شده کاهش می‌دهد.

۴) پریم (Prime)

کرم ضد چروک دور چشم پریم با عملکردی همانند بوتاکس حاوی کمپلکس‌های فعال پیتیدی و سایر ترکیبات نوین ضد چروک، پوست اطراف چشم‌ها را سفت و چروک و تیرگی‌ها را برطرف می‌کند. کرم دور چشم پریم حاوی ترکیب دی پپتید والیل تریپلوفان جهت افزایش گردش خون مویرگی اطراف چشم‌ها و ترکیبات کریسین و هیدروکسی سوکسی نیمید جهت پیشگیری از پارگی مویرگ‌ها و تراوش سلولی و ایجاد پف و ورم اطراف چشم‌هاست. کرم دور چشم پریم حاوی مواد ضد حساسیت، آبرسان، آنتی اکسیدان و ویتامین‌ها، پوست اطراف چشم‌ها را آبرسانی و جوان کرده و قابلیت انعطاف پذیری آن را افزایش می‌دهد. کرم دورچشم پریم با ترکیبات به کار گرفته شده در آن ضمن حفاظت بهتر از شبکه‌های مویرگی اطراف چشم و کاهش چین و چروک دور چشم، سبب مرطوب شدن وجوانسازی پوست حساس دور چشم می‌شود.

۵) الارو (Ellaro)

این کرم دور چشم به صورت طبیعی تولید کلاژن و هیالورونیک اسید را فعال می‌کند و استحکام پوست را برمی‌گرداند. همچنین این محصول با محافظت از اسید هیالورونیک در برابر روند طبیعی پیری پوست، سبب اثرات ضد چروک بادوام می‌شود. جهت مصرف این محصول صبح و عصر با حرکات ضربه‌ای ملایم روی دور چشم و پلک‌ها استفاده نمایید.
کرم دور چشم ضد چروک دارای خاصیت لیفتینگ بوده و دارای تاثیر ۷۴% بهبودی بر روی علایم چین‌های ظریف و ۶۰% افزایش قوام والاستیسیته پوست در طی ۴ هفته است. این کرم دورچشم الارو، بازسازی کننده و ضدچروک بسیار قوی و از بین برنده خطوط و چروک اطراف چشم است. از شل شدگی و افتادگی پوست اطراف چشم پیشگیری کرده و مناسب پوست‌های خشک و بسیار خشک است. با بهره‌گیری از عصاره Calendula ترمیم کننده و بازسازی کننده سلولی و انرژی بخش نیز است. کرم دور چشم الارو حاوی ویتامین E باعث حفاظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و شرایط نامساعد آب و هوایی می‌شود.

۶) اوریاژ (Uriage)

کرم ضد چروک دور چشم ایزوفیل یک ضد چروک و پرکننده قوی خطوط بوده که دارای خاصیت لیفتینگ نیز است و به طور شگفت انگیزی پف و تیرگی دور چشم شما را کاهش می‌دهد. این محصول که در حجم ۱۵ میلی لیتر توسط برند نامی اوریاژ به بازار عرضه شده است حاوی ترکیب فعال ISO ۳R است که با تحریک مکانیسم اصلی ضد چروک، بیشترین اثرات را دارد. ساختار ملایم این محصول، مناسب ناحیه دور چشم است، چروک‌ها را از بین می‌برد و چشم‌ها را دوباره جوان می‌کند. اوریاژ به دلیل پودر‌های خاصی که دارد به محض استفاده دور چشم را روشن می‌کند. این محصول دور چشمی با فرمولاسیونی بسیار سازگار و بدون عطر، مناسب برای چشم‌های حساس و استفاده کنندگان از لنز‌های تماسی است.

۷) درمدن (Dermeden)

کرم ضد چروک قوی دورچشم شب درمدن یک محصول مناسب جهت مبارزه با علایم افزایش سن مانند چین و چروک و لکه‌های قهوه‌ایی است. این محصول با افزایش بازسازی پوست خطوط ریز اطراف چشم را کاهش داده سبب بهبود تیرگی، کبودی و پف اطراف چشم می‌گردد. پس از استفاده از این محصول پوست شما نرم، لطیف و درخشان می‌شود. این محصول دارای دیگر مزایا از جمله ضدلک، لایه‌بردار و روشن‌کننده است. ویژگی‌های کلی این کرم عبارتند از: رفع تیرگی و کبودی دور چشم، بهبود پف زیر چشم و کمک به روند بازسازی پوست.

۸) پرودرما (Proderma)

کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما با بهره مندی از ترکیبات و مواد نوین بسیار موثر جوان کننده و ضد چروک، بازسازی کننده و ترمیم کننده، تقویت کننده و روشن کننده، علاوه بر پیشگیری در بروز و کاهش چروک‌های سطحی و عمیق دور چشم و دور لب، در کاهش پف کردگی و سیاهی زیر چشم و جلوگیری از افتادگی و افزایش استحکام اطراف چشم‌ها نیز بسیار کارآمد بوده و با داشتن ترکیبات آنتی اکسیدان، نرم کننده و مرطوب کننده از تاثیر عوامل محیطی بر روند پیری پوست اطراف چشم و دور لب به میزان قابل توجهی می‌کاهد. این فرآورده با عدم استفاده از اسانس و نگهدارنده مضر پارابن در فرمولاسیون ساخت خود، میزان بروز حساسیت‌های چشمی ناشی از انقباضات چشم را به حداقل رسانده است. استفاده از این فرآورده در روز و شب و به همراه مواد آرایشی مخصوص چشم توصیه می‌شود.

 

 

۵ توصیه بی نظیر مهم برای بستن منافذ پوست

۵ توصیه بی نظیر مهم برای بستن منافذ پوست

روغن گیاهی مخصوص زیبایی

روغن گیاهی مخصوص زیبایی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا