کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی اثر الن کلین

پنج‌شنبه 15 خرداد 1399 روانشناسی
کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی

من قوی‌تر از آن هستم که بگذارم کسی روز مرا خراب کند.

مشخصات کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی:

  • نويسنده ، مولف : الن کلین
  • گرداوري ، مترجم : مهدی قراچه داغی
  • قيمت پشت جلد کتاب ( تومان ) : 25000 هزار تومان
  • موضوع : خودسازی-روابط بین اشخاص-مهارت های زندگی

 

کتاب نمی‌ توانی روز مرا خراب کنی 52 راهكار برای متحول كردن زندگی اثر آلن کلاین است که اولین بار در سال 2015 منتشر شد.این کتاب در دسته کتاب‌ های روان‌ شناختی و آموزشی قرار دارد. آلن کلاین سعی کرده تا به زبان ساده و روان همراه با چاشنی شوخ‌ طبعی راهکار هایی را در دل داستان‌ هایی از زندگی روزمره به مخاطب یاد دهد تا به آن‌ ها بگوید که چطور می‌ توان کاری کرد که به دیگران اجازه ندهیم که روزمان را خراب کنند.

 بخش های این کتاب

  • بخش یک: بیدارباش
  • بخش دو: بیدارباش
  • بخش سه: رشد کردن
  • بخش چهار: خندیدن
  • بخش پنج: جمع‌بندی
کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی

کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی

شما می‌ توانید با به کارگیری راهکار های این کتاب در برابر همه آدم‌ های اطرافتان یا اتفاقاتی که می‌توانند از هر راه ممکن روزتان را خراب کند بایستید.

نکته قابل‌ توجه در این کتاب مطالبی است که خواننده می‌تواند بدون اولویت سراغ آن‌ ها رود یا در صورت علاقه آن‌ ها را پشت سر هم بخواند. تأکید نویسنده تنها داشتن یک تقویت‌ کننده‌ ی ذهنی موثر در هر هفته است.

مخاطب این کتاب

تقریبا می‌ توان گفت که کمتر کسی است که بتواند ادعا کند که بدون دغدغه و درگیری زندگی می‌کند. اغلب افراد در هر جایگاه اجتماعی که هستند ممکن است به‌ راحتی با حرف یا رفتار کسی تا مدت‌ ها ذهنشان درگیر شود. این موضوع می‌تواند بسیار ساده باشد یا بسیار پیچیده اما هرچه که باشد نه‌ تنها فکر آزاد را بلکه لبخند را هم از صورت شخص پاک می‌کند.

کتاب  نمی توانی روز مرا را خراب کنی کم‌حجم است و مدت‌ زمان کمی برای مطالعه وقت می‌ گیرد. به همین دلیل همه‌ ی افراد از دانش آموزان گرفته تا افراد بازنشسته و غیره مخاطبان این کتاب هستند.

در واقع افرادی که می‌ خواهند مثبت اندیش باشند و یاد بگیرند که چطور با روش‌ های ساده و موثر بتوانند در شرایط سخت زندگی هم نگاهی مثبت به وقایع داشته باشند خوانندگان این کتاب محسوب می‌ شوند. افرادی که می‌خواهند در عین حل مسائل به مشکلات بخندند.

 

اختلال یادگیری

اختلالات یادگیری چیست ؟

از علل لجبازی کودکان و راهکارهای برخورد

از علل لجبازی کودکان و راهکارهای برخورد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا