کاربرد اسنپ چت و طریقه نصب

یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 گوناگون

کاربرد اسنپ چت و طریقه نصب

snapchat,معرفی اسنپ چت,چت روم اسنپ چت
اسنپ‌ چت Snapchat به یکی از محبوب‌ترین اپ‌ها برای پیامک‌‌بازی و فرستادن و دریافت کردن عکس تبدیل شده است. اسنپ‌ چت هم مانند وایبر و وی‌چت و چت‌آن یکی از نرم‌افزارهایی است که می‌شود از آن برای اس‌ ام‌ اس بازی با دوست و آشنا و فامیل استفاده کرد و نگران پول موبایل هم نبود.

معرفی اسنپ چت:

Snapchat نرم افزاری جالب برای برقراری ارتباط در گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. اسنپ چت یک برنامه ارسال دریافت تصاویر مخصوص پلتفرم موبایل می‌ باشد که توسط ایوان اشپیگل از دانشجویان دانشگاه استنفورد توسعه داده شده است. شما با استفاده از این برنامه میتوانید عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنید و سپس به آنها متون یا نقاشی اضافه نمایید. پس از انجام فرایند های مورد نظر خود محصول نهایی را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنید. این تصاویر و ویدئوها اصطلاحا Snaps نامیده می‌ شوند.

 

امکان جالب نرم افزار اسنپ چت قابلیت تعریف یک زمان دلخواه برای نمایش عکس و فیلم برای گیرندگان است که آنها میتوانند تنها در ان زمان مورد نظر شما آن فیلم و عکس را ببینند. پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ چت نیز حذف می‌ شوند. برنامه اسنپ چت به شما اجازه برقرای یک ارتباط خوب مبتنی بر صوت و تصویر را داده و شما میتوانید با همدیگر در ارتباط باشید. در حال حاضر اپلیکیشن اسنپ چت فقط برای پلتفرم موبایل عرضه شده است و سیستم عامل‌های اندروید و آی. او. اس پشتیبانی می‌ شوند.

 

Snapchat توسط توسعه دهنده Snapchat Inc برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خوب ۴ از ۵ در گوگل پلی شده و بر روی بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی و تبلت اندرویدی در سراسر جهان نصب شده است.

 

ویژگی های برنامه اسنپ چت Snapchat :

  • دنبال کردن اشخاص معروف و مورد علاقه خود و تماشای ویدئو و عکس های آنها
  • چت تصویری با سرعت و امنیت بالا با دوستان
  • ارسال راحت و سریع متن و عکس
  • قابلیت مکالمه با دوستان به صورت آنلاین
  • دارای افکت ها و شکلک های جذاب برای اعمال بر روی عکس ها و ویدئو ها
  • به اشتراک گذاستن عکس ها و ویدئو های خود

 

ساخت حساب کاربری اسنپ چت

برای راه اندازی نرم افزار اسنپ چت باید در آن اقدام به ساخت حساب کاربری کنید. پس از این که اپلیکیشن اسنپ چت را نصب کردید، وارد آن شوید. حال صفحه ای برای شما باز می شود که شامل دو گزینه login برای افرادی که از قبل حساب کاربری ایجاد کرده اند و می خواهند وارد آن شوند و sign in برای افرادی که می خواهند حساب کاربری ایجاد کنند می باشد.

 

نرم افزار اسنپ چت,ویژگی های اسنپ چت,طریقه ساخت اکانت روش ساخت اکانت در اسنپ چت

بر روی گزینه sign up تپ کنید، پس از وارد کردن اطلاعاتتان و نیز تاریخ تولدتان به میلادی یک نام کاربری و رمز عبور انتخاب کنید. سپس در مرحله بعد ایمیل خود را وارد کرده، حال باید شماره تلفن خود را در آن وارد کنید (به یاد داشته باشید که برنامه اسنپ چت شماره تلفن شما را برای مخاطبین نمایش نمی دهد) پس از آن که شماره را وارد کردید، کد فعال سازی برای شما ارسال می شود.

 

راه اندازی اسنپ چت,ساخت حساب کاربری اسنپ چت,روش ساخت اکانت طریقه ساخت اکانت در نرم افزار اسنپ چت

صفحه نمایش اصلی

هنگامی که شما راه اندازی اولیه را تکمیل می کنید اسنپ چت مستقیما شما را به قسمت سرگرمی خود راهنمایی می کند. برنامه اسنپ چت به طور مستقیم اجازه می دهد به دوربین گوشی خود دسترسی داشته باشید.و خودتان را در مرکز صفحه نمایش اصلی قرار بدهید.

 

یک آرم اسنپ چت در وسط وجود دارد که به شما برای اضافه کردن دوستان,پیدا کردن دوستان,پیداکردن کد اسنپ چت یا تغییر تنظیمات کلی شما کمک می کند.همچنین می توانید قابلیت اضافه کردن افراد جدید با استفاده ازکد اسنپ چت تان را تیک دار کنید.در قسمت پایین هم یک جفت آیکون وجود دارند که در قسمت سمت راست و چپ دکمه شاتر دوربین را احاطه کرده اند که اجازه ایجاد اسنپ چت و داستان را به ما می دهد که در مورد داستان مفصل تر صحبت خواهیم کرد.

 

گرفتن و ارسال یک اسنپ(Snap)

snaps,برنامه اسنپ چت,گرفتن اسنپ ارسال اسنپ

حالا می دانید که صفحه اصلی (که اساسا همان عملکرد دوربین است)،برای گرفتن اسنپ است.حالا زمان این است که بدانیم چگونه کار می کند.شما با زدن ضربات اهسته به دکمه شاتر می توانید یک عکس بگیرید یا با فشار دادن یا نگهداشتن همان دکمه شاتر یک کلیپ ویدئویی بگیرید.اما گرفتن عکس یا ویدئو تنها نیمی از لذتی است که تجربه می کنید قسمت عمده لذت بردن از این برنامه مربوط به نگاه شما و خلاقیت شما برای قدرت ویرایش آن است.

 

لنز(فیلتر) اسنپ چت:

فیلتر های تصویر,اپلیکیشن اسنپ چت,فیلتر های لنز برنامه اسنپ چت فیلتر های نرم افزار اسنپ چت

اینستاگرام تنها اپ دارای فیلترهای تصویرنیست بلکه اسنپ چت در ابعاد گسترده تری از این فیلترها در لنز خود بهره برده است.در اپلیکیشن اسنپ چت می توانید برخی اطلاعات در مورد تصویر از قبیل زمان، درجه حرارت، محل، جابجایی و غیره را نیز داشته باشید.تنها کاری که باید انجام بدهید این است که بعد از گرفتن تصویر با زدن ضربات سریع به طرف چپ یا راست فیلترهای خود را عوض کنید.

 

ویژگی های اسنپ چت,فیلتر های تصویر,فیلترهای نرم افزار اسنپ چت فیلترها در لنز برنامه اسنپ چت

 

برچسب زدن تصاویر در اسنپ چت:

برچسب زدن به تصاویرتان را می توانید بعد از گرفتن تصویر مورد نظرتان از طریق دکمه در بالای صفحه ویرایش که شبیه یک یادداشت چسبیده است فعال کنید.با فشار دادن این دکمه صفحه ای پر از برچسب های مختلف برای شما باز خواهد شد که به سادگی با ضربه زدن برروی آنها می توانید برچسب ها را انتخاب و اضافه کنید.حرکت دادن این برچسب ها در صفحه نمایش بسیار ساده است و با کشیدن انگشت خود در هر نقطه ای از صفحه نمایش می توان این برچسب های دوست داشتنی را جا به جا کرد.اما اگر شما به طور اتفاقی در حال کار بر روی یک ویدئو باشید به معنای واقعی می توانید این برچسب ها را درهر جایی از ویدئوتان حتی در زمانی که سوژه تان در حال حرکت است بگذارید.به مانند تصویر زیر می توانید به راحتی یک برچسب را انتخاب کنید و روی سوژه مورد نظرتان نگه دارید بعد از مدتی برچسب در قسمتی که انتخاب کردید سوژه مورد نظر را دنبال خواهد کرد.در مورد پایین چشم مد نظر بوده است.

 

اضافه کردن متن در اسنپ چت:

اضافه کردن یک متن بسیار ساده است فقط کافی است در قسمت ویرایش دکمه T را فشار دهید و بعد اجازه خواهید داشت در منطقه سایه دار شده هر چیزی بنویسید.پس از نوشتن متن مورد نظرتان هم به راحتی می توانید محدوده متن خود را با کشیدن به اندازه دلخواه در بیاورید.

 

رسم کردن :

دکمه مداد در قسمت ویرایش این امکان را به ما می دهد برای جلب توجه بیشتر بر روی عکس و ویدئوهای خود شکل هایی را رسم کنیم.شما تنوعی گسترده ای از رنگ های مختلفی دارید که به راحتی با انتخاب کردن آنها و کشیدن انگشتتان روی تصاویر یا ویدئوهایتان قابلیت کشیدن هر تصویری را به شما می دهد.دکمه refresh این امکان را می دهد که طراحی خودتان را از اول شروع کنید.

 

گزینه های دیگر اسنپ چت:

در پایین می توان برخی از گزینه های دیگر اسنپ چت را نیز پیدا کنید:

  • اگر شما یک عکس بگیرید اولین گزینه در پایین به شما حق انتخاب می دهد که تعیین کنید چه مدت زمانی مردم تصویر شما را ببینند و بعد تصویرمورد نظرتان حذف شود یا اگر ویدئو است گزینه ای برای قطع صدای ویدئو نمایان می شود.
  • دکمه بعدی برای دانلود اسنپ خودتان است.
  • مربع + به سادگی به شما اجازه می دهد که اسنپ خودتان را به داستان های اسنپ دیگران اضافه کنید(در مورد داستان بیشتر خواهیم گفت.)
  • فلش بزرگ دکمه ارسال اسنپ شماست.وقتی که برای به اشتراک گذاشتن اسنپ تان آماده بودید از این دکمه استفاده کنید.

 

معرفی اسنپ چت,ویژگی های اسنپ چت,دیگر گزینه های اسنپ چت گزینه های اسنپ چت

داستان ها یا پیام

شما یک بخش به نام داستان ها دارید.این گزینه باعث می شود مطالب شما برای مدت ۲۴ برای تمام مخاطبینتان قابل مشاهده باشد.در این زمان انها می توانند عکس ها یا ویدئوها را چندین بار مشاهده کنند.از سویی دیگر این قابلیت هست که مطالبتان را تنها برای دریافت کنندگانی خاص تنظیم کنید به طوری که فقط انها بتوانند اسنپ های شما فقط یک بار ببینند ولی در حال حاضر به اسنپ چت گزینه ای اضافه شده که امکان دو بار دیدن اسنپ ها را برای دوستانتان در صورت نیاز فراهم می کند.

 

پیام های اسنپ چت:

ویژگی خوب و قابل توجهی که در نرم افزار اسنپ چت وجود دارد این است که برنامه بسیار روانی است شما می توانید بسیاری از رابط های مورد نیازتان را با کشیدن انگشتتان در اطراف دریافت کنید.هنگامی که در صفحه اصلی(بخش دوربین)انگشت تان را از چپ به راست بکشید به راحتی به صندوق پستی خود دسترسی خواهید داشت.متناوبا می توانید بر روی دکمه پایین سمت چپ در صفحه اصلی ضربه بزنید.این دکمه اعدادی از ۱ تا ۱۰ ثانیه برای شما نشان می دهد که زمان دیده شدن اسنپ برای دریافت کنندگان را تعیین می کند بعد از تنظیم زمان این دکمه به عنوان شمارش اطلاع رسانی برای شما کار می کند.می توانید از تابع جستجو هم برای پیدا کردن یک مخاطب خاص استفاده کنید.همچنین یک دکمه برای شروع یک مکالمه در گوشه بالا سمت راست این صفحه وجود دارد.

 

دو راه برای ارتباط برقرار کردن با موضوعات پیام های خودتان وجود دارد.یکی از اساسی ترین روش ها این است که لوگوی اسنپ چت را در یک مکالمه نگه دارید حالا چند گزینه برای شما ارائه شده است یکی برای مشاهده چت یکی دیگر برای ارسال تصویر/ ویدئو که یک ایکون چرخ دنده هم با چند گزینه وجود دارد(در میان آنها گزینه ای هم برای جلوگیری از دسترسی کاربر هم وجود دارد.)یا راه دیگر این است لوگو را در همان مکالمه نگه دارید و از چپ به راست انگشتان خود را برای دسترسی به چت بکشید.این چت حاوی تمام محتویاتی است که دوستتان برای شما فرستاده است به همین دلیل همه چیز اینجا موقتی است به محض اینکه آنها را مشاهده کنید شروع به ناپدید شدن می کنند که حتی شامل پیام های متنی هم می شود.(مگر اینکه شما یا دوستتان آن را ذخیره کرده باشید.)همچنین از اینجا شما می توانید شروع به فرستادن عکس,emojis یا شروع به تماس/تماس های ویدئویی کنید.ما قصد نداریم در این اموزش روی برقراری تماس یا تماس ویدئویی تمرکز نکنیم چون این ویژگی خیلی از برنامه های این چنینی است فقط قصد داشتیم بگوییم این قابلیت در برنامه اسنپ چت هم وجود دارد و استفاده از ان هم بسیار ساده است.

 

داستان در اسنپ چت:

با کشیدن انگشت به طرف دیگر از صفحه اصلی (راست به چپ)به صفحه داستان هدایت می شوید.اینجا جایی است که شما می توانید تمام داستان های ساخته شده با اسنپ چت دوستانتان را پیدا کنید.می توانید از ابزار جستجو که شکل یک ذره بین است یا قسمت بروز رسانی ها برای دیدن داستان ها بهره ببرید.برای دیدن داستان ها فقط کافی است بر روی داستان ضربه بزنید و آنها نمایش داده خواهند شد.برای پرش از داستانی به داستان دیگر کافی است در هر زمانی از پخش بر روی صفحه نمایش ضربه بزنید. همچنین شما با کشیدن پنجره چت به پایین می توانید به دنبال یک پست در داستان باشید ویا شروع به چت کنید.با کشیدن پنجره به بالا هم می توانید قسمت داستان را ببندید.

 

کشف کردن

آنهایی که دنبال هیجان هستند می توانند از طریق بخش کشف کردن اسنپ چت سایت های مختلف را نگاه کنند وبه جای پیام های حاوی متن ساده مطالب خود را در قالب اسنپ چت به صفحاتی همانند MTV ,Buzzfeed و دیگر سازندگان اپلیکیشن اسنپ چت پست کنند.شما می توانید به اسنپ چت های خودبا کشیدن به بالا دسترسی داشته باشید.

 

 

مرجع : سرپوش

بازی والیبال ورزش بلندقدها

صفحه نمایش FullView یا کم حاشیه چه مزایایی دارد؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا