چگونه هرگز کلیدهایمان را گم نکنیم؟

شنبه 20 فروردین 1401 اجتماعی

 چگونه هرگز کلیدهایمان را گم نکنیم؟

ممکن است بار ها برایتان پیش آمده باشد که خانه را ترک کنید ناگهان متوجه شوید که کلید ها را فراموش کرده اید و شروع به سرزنش کردن خود کرده اید.در این قسمت قصد داریم راهکار هایی را به شما معرفی کنیم که کمک می‌ کند تا کلیدهای تان را جا نگذارید و گُم نکنید.

 

کلید های خود را رنگ کنید

برای اینکه کلید هایتان را فراموش نکنید سعی کنید کلید هایتان را به رنگ های جیغ و بولد در بیاورید تا مدام جلوی چشمتان باشد

یک عدد کیف دستی کوچک داشته باشید

کیف دستی کوچک داشته باشید ، کیف های بزرگ کار شما را سخت میکنن زیرا چیزهای کوچک در آنها گم میشود ، می‌ توانید کیف کوچک دستی داشته باشید و کلید را همیشه در جای مشخصی داخل آن قرار دهید.

محلی در خانه را برای قرار دادن کلید انتخاب کنید

مکانی مشخص برای کلید ها آماده کنید مثلا میتوانید ظرفی را روی جاکفشی بگذارید ، این مکان بهتر است نزدیک در ورودی باشد تا هر موقع که خواستید خارج شوید کلید را خیلی راحت از آن جا بردارید و آن جا هم آویزان کنید که انجام این کار به یک عادت ناخودآگاه در شما تبدیل خواهد شد.

تمرین صدا زدن را انجام دهید

وقتی که می خواهید لوازم داخل کیف تان را چک کنید، با صدای بلند آن ها را نام ببرید. زمانی که می خواهید از خانه خارج شوید و بفهمید که وسایل ضروری را برداشتید یا خیر، باید با صدای بلند نام تک‌تک اجسام را بگویید و آن ها را داخل کیف پیدا کنید. اگر این کار را در دل و ذهن تان انجام دهید و به زبان نیاورید، احتمال این که چند چیز را جا بگذارید بیشتر خواهد بود.

جاسوئیچی بزرگ داشته باشید

جاسوئیچی های بزرگ به شما کمک می کند که کلیدهای تان را راحت تر در دست بگیرید و راحت آن را پیدا کنید. از طرفی هم زمانی که کلید و سوئیچ بزرگ داشته باشید، آن را در هر جایی از کیف تان پیدا خواهید کرد.

مسیر روزانه تان را فراموش نکنید

به مسیر هایی که در خانه از آن عبور میکنید دقت کافی را داشته باشید تا اگر زمانی کلید هایتان را گم کردید در آن قسمت هایی که رفته بودید دنبال آنها بگردید .

همیشه یک کلیدِ اضافه دست فرد قابل اعتمادی داشته باشید

اگر سابقه گم کردن کلیدهایتان را دارید توصیه می کنیم همیشه یک عدد کلید به یکی از اعضای خانواده بدهید تا اگر کلیدتان جا ماند و دیگر آن را پیدا نکردید، بتوانید از او بگیرید.

 چگونه هرگز کلیدهایمان را گم نکنیم؟

 چگونه هرگز کلیدهایمان را گم نکنیم؟

این ها در اینستاگرام به اشتراک نگذارید

این ها در اینستاگرام به اشتراک نگذارید !

روز جوان

روز جوان و جوانی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا