چندین باشگاه سری A ایتالیا به دنبال جذب سردار آزمون

سه‌شنبه 26 فروردین 1399 ورزشی
سردار آزمون
غیر از ناپولی یک تیم ایتالیایی دیگر نیز به دنبال جذب مهاجم تیم ملی ایران است.

الکس ولکی، استعدادیاب ایتالیایی، گفت که چندین باشگاه سری A علاقه‌مند به سردار آزمون مهاجم زنیت هستند. در اوایل ماه مارس، اطلاعاتی منتشر شد مبنی بر این که ناپولی می‌خواست این ایرانی ۲۵ ساله را در ترکیب خود داشته باشد.

وی در همین ارتباط گفت: “از نظر من آزمون یک مهاجم خوب است که توانسته است با تلاش زیاد به این جایگاه برسد و حضور افراد مهمی در تربیت و پیشرفت این بازیکن از جمله قربان بردیف، باعث شده است او یک بازیکن با کیفیت بالا شده است. سردار آزمون که در تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور دارد، اکنون در اروپا مدنظر چند تیم قرار دارد. در ایتالیا، چندین باشگاه خواستار به خدمت گرفتن او هستند. البته می‌توان فرض کرد که ممکن است به دلیل بحرانی که فوتبال را فرا گرفته است، قیمت بازیکنان تغییر کند. با این حال، ناپولی، لاتزیو، میلان و اینتر از نظر مالی پایدار هستند.

ناپولی به یک مهاجم سوم نیاز دارد. موضوع تمدید قرارداد با آرکادیوژ میلیک معلق شده است و به همین دلیل تیم جنارو گتوزو به دنبال مهاجم ایرانی است. با این حال، نه تنها ناپلی‌ها در حال مشاهده مهاجم زنیت هستند، یک باشگاه دیگر وجود دارد که دوست دارد او را به دست آورد.

آزمون در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ برای زنیت روسیه ۲۷ مسابقه در تمام مسابقات برگزار کرد ، ۱۱ گل به ثمر رساند و ۵ پاس گل داد. قرارداد او با تیم قهرمان روسیه تابستان ۲۰۲۲ پایان می‌یابد.

علیرضا بیراموند بار دیگر در لیست ده بازیکن قاره کهن قرار گرفت

علیرضا بیراموند بار دیگر در لیست ده بازیکن قاره کهن قرار گرفت

تصمیمات جدید لیک قهرمانان اسیا

تصمیمات جدید زمان بندی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا