چندمدل میز کنسول و آینه شیک

دوشنبه 13 آذر 1396 دکوراسیون
چندمدل میز کنسول و آینه شیک

چندمدل میز کنسول و آینه شیک

میز کنسول و آینه مدرن یک وسیله کاربردی و شیک برای خانم خانه است. میز کنسول و آینه می تواند به صورت مدرن و یا کلاسیک و سنتی انتخاب شود که معمولا میز کنسول آینه و شمعدان عروس در این دسته قرار می گیرد.

میز کنسول و آینه از قدیم در خانه ها استفاده می شده و امروزه یکی از وسایلی هستند که علاوه بر جنبه زیبایی، استفاده های زیادی از آنها می شود. میز کنسول را در هر نقطه ای از خانه می توان گذاشت ولی دقت در انتخاب نوع آن و همخوانی با دیگر وسایل منزل اهمیت زیادی دارد. همچنین در هنگام خرید باید اندازه آن را به گونه ای انتخاب کنیم که با فضایی از خانه که می خواهیم در آنجا قرار دهیم متناسب باشد. 

مدل های میز کنسول و آینه مدرن

 میز کنسول و آینه مدرن

 میز کنسول و آینه

نوع میز کنسول و آینه آن با توجه به بقیه دکوراسیون منزل می تواند کلاسیک یا مدرن باشند. اگر مبلمان و دیگر وسایل از نوع کلاسیک و سنتی باشند، مسلماً میز کنسول و آینه هم کلاسیک انتخاب می شود. ولی اگر وسایل مدرن باشند، میز کنسول و آینه مدرن انتخاب می شوند. همچنین طرح های میز کنسول و آینه آن نیز متفاوت اند. طرح های ساده برای مکان های کلاسیک و طرح های منبت کاری شده و سلطنتی برای مکان های مدرن تر استفاده می شوند. 

 میز کنسول و آینه کلاسیک

 میز کنسول و آینه کنسول مدرن

 میز کنسول و آینه سلطنتی

بعضی از مدل های میز کنسول باریک هستند و بعضی اندازه بزرگتری دارند. میز کنسول باریک تر برای مکان هایی با فضای کم مناسب تر است. بعضی از مدل های آینه مدرن نیز روی میز کنسول قرار می گیرند و بعضی دیگر به دیوار نصب می شوند.

مدل های میز کنسول باریک

مدل های میز کنسول و آینه ظریف

مدل های میز کنسول و آینه بزرگ

محل قرار گرفتن میز کنسول هم می تواند جلوی درب ورودی باشد و هم در اتاق ها یا قسمتی از پذیرایی منزل. قرار دادن آینه مدرن روبروی درب ورودی و روی میز کنسول زیبایی خاصی دارد. اگر برای آن جایی در سالن پذیرایی تعیین کنیم زیبایی منحصر به فردی دارد و باعث بزرگتر به نظر رسیدن منزل می شود. همچنین اگر آینه مدرن را روبروی پنجره قرار دهیم، در اثر تابش نور خورشید در آینه نیز بزرگی منزل بیشتر به چشم می خورد و فضا را زیباتر می کند. 

محل قرارگیری میز کنسول و آینه مدرن

قرار دادن میز کنسول و آینه مدرن در اتاق

قرار داد میز کنسول و آینه مدرن در پذیرایی

میز کنسول علاوه بر زیبایی، استفاده های کاربردی نیز دارد. می توان روی آن وسایل تزیینی گذاشت یا از آن به عنوان میزی برای نوشتن استفاده کرد. همچنین اگر میز کنسول دارای کمد باشد، می توان از کمد آن برای جای دادن وسایل اضافه استفاده نمود.

جنس میز کنسول باید به گونه ای مستحکم و مقاوم در برابر نور و … باشد تا به مرور زمان دچار خرابی نشود. 

استفاده کاربردی از میز کنسول

جای دادن وسایل در کمد میز کنسول

قرار دادن وسایل اضافه در میز کنسول

استفاده از میز کنسول برای وسایل تزیینی

میز کنسول و آینه مدرن متناسب با دکوراسیون خانه

منبع:ستاره

 

تصاویری از مبلمان راحتی

تصاویری از مبلمان راحتی

دکوراسیون اتاق خواب کودک

دکوراسیون اتاق خواب کودک

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا