چرا سریال «دلدادگان» پخش نشد؟

یکشنبه 1 مهر 1397 سینما

چرا سریال «دلدادگان» پخش نشد؟

سریال دلدادگان,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون
تهیه‌کننده «دلدادگان» علت پخش نشدن این سریال در روزهای اخیر را همخوان نبودن برخی سکانس‌ها با ایام عزاداری عنوان کرده است. گویا در این صحنه‌ها سکانس‌هایی مربوط به عروسی شخصیت‌های قصه به تصویر کشیده می‌شود.

ایرج محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ پخش ادامه سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی، که چه زمانی خواهد بود؟ توضیح داد: فصل دوم مجموعه «دلدادگان» از روز دوشنبه (دوم مهر ماه) هفته جاری با بازپخش قسمت‌های قبلی از سر گرفته می‌شود و از روز چهارشنبه نیز قسمت‌های جدید این مجموعه به روی آنتن خواهد رفت.

 

وی درباره‌ی روایت فصل دوم این مجموعه که به دوران انقلاب برمی‌گردد، توضیح داد: ما تمام تلاشمان را کردیم که روایت داستان را در ۱۵ قسمت در بازه زمانی قبل از انقلاب تا جنگ، داشته باشیم. روایتی از تاریخ که مابه‌ازای بیرونی ندارد و مالک به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی قصه نقش یک مبارز انقلابی را ایفا می‌کند که این شخصیت نیز مابه‌ازای بیرونی ندارد.

 

به گفته‌ تهیه‌کننده‌ «دلدادگان» پخش این سریال از روز دوشنبه (دوم مهر ماه) با بازپخش فصل دوم از سرگرفته می‌شود.

 

ساخته منوچهر هادی امشب هم به دلیل پخش فوتبال پرسپولیس ـ سپیدرود که ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود، پخش نخواهد شد.

 

سریال «دلدادگان» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در ۶۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به قلم مهدی محمد نژادیان و بابک کایدان نگارش شده است.  

 

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبائی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی، پانته‌آ بهرام، مسعود رایگان، مهرانه مهین‌ترابی و شاهرخ استخری، سیامک صفاریان، ‌ملیکا شریفی‌نیا و مسعود دلخواه در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

 

مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» در دو فصل گذشته و حال، داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان است.

 

 

مرجع : سرپوش

فروش ۶۱ میلیاردی سینمای ایران در سه ماه دوم سال/ «هزارپا» فیلمی که یک‌تنه ناجی سینمای ایران شد

فیلم سینمایی «بازگشت مری پاپینز» با حضور «امیلی بلانت» اکران خود را آغاز کرد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا