چاقی صورت با مواد غذایی

چهارشنبه 4 اسفند 1400 سلامت

چاقی صورت با مواد غذایی

 

 

 سالاد کاهو و جوانه گندم را هر شب  بخورید

در وعده های غذایی به ویژه وعده شام سالاد کاهو و جوانه گندم بگنجانید و تاثیر آن را بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن ببینید .جوانه گندم با داشتن ویتامین E و ویتامین های B تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان بافتی دارد.

همچنین می توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی 2 قاشق از آن را بخورید.اگر می خواهید تنها صورت تان چاق شود به خوردن حداکثر 2 قاشق جوانه گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید زیرا خوردن بیش از حد آن موجب چاقی می شود.

مصرف مغز های روغنی موثر در  چاقی صورت

مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.گنجاندن 4 مغز به برنامه و رژیم غذایی یکی از روش های بی عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت است که نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید.

چاقی صورت با مواد غذایی

چاقی صورت با مواد غذایی

نوشیدن آب و چاقی صورت

نوشیدن آب در طول روز است اثر معجزه گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد ، به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید. مردان و زنانی که به طورمنظم ورزش می کنند با لاغری صورت مواجه می شوند و بعد از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است.نوشیدن مقدار مناسب آب به این افراد کمک می کند آب میان بافتی سلول های صورت تامین شود و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

 

آلوئه ورا و تاثیر آن بر چاقی گونه ها

ژل تهیه شده از آلوئه ورا را برروی گونه خود گذاشته و سپس به آرامی و بصورت دوارنی آن را مالش دهید. اینکار را ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از حمام انجام داده و روزانه آنرا تکرار نمایید. همچنین می توانید روزانه ۲۵۰ میلی گرم آب آلوئه ورا مصرف نمایید.

دمنوش رازیانه برای چاقی صورت

استفاده از رازیانه برای پوست صورت، خواص بسیاری دارد. از جمله کاهش چین و چروک، روشن کنندگی طبیعی، کاهش پف صورت، شادابی چهره و پاک‌کنندگی آلودگی‌ها که به روش‌های زیر امکان‌پذیر است. می‌توانید رازیانه را بجوشانید و عصاره آن حاصل شود و یا آن را پودر کنید. سپس با روغن بادام یا روغن زیتون ترکیب کنید و به صورت ماسک روی پوست قرار دهید.

در روش دیگر، پودر یا دم‌کرده‌ی رازیانه را با ماست و عسل مخلوط کرده و هم بزنید با یکدست شود. حالا به صورت ماسک، به وسیله یک قلموی آرایشی روی پوست خود بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه با آب ولرم بشویید.

طریقه مصرف دمنوش رازیانه برای چاقی:

با توجه به نوع مزاج و مشورت با پزشک طب سنتی، نوشیدن مداوم دم‌کرده‌ی رازیانه، هر شب یک استکان کوچک، موجب چاقی صورت می‌شود. با خرد کردن یک قاشق از دانه‌های رازیانه و ریختن آب داغ روی آن‌ها یک چای ساده درست کرده و میل کنید.

چاقی صورت با سیب

سیب حاوی مواد مغذی و ویتامین های زیادی است و برای سلامت پوست مفید می باشد، پس خوردن سیب و استفاده از آن بعنوان ماسک معجزه می نماید. این میوه حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین آ، ویتامین ب، ویتامین سی و همه موادیکه برای پیشگیری از آسیب دیدن پوست لازم است می باشد. همچنین سیب حاوی کلاژن و الاستین بوده که  پوست شما را نرم و چاق نگه می دارند.

سیب های قرمز و سیب های زرد و قرمز یکی از بهترین گزینه های می باشند.

سیب را تکه تکه کرده و با استفاده از مخلوط کن سیب ها را له و نرم نمایید. سیب له شده را برروی پوست گذاشته و برای ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بگذارید باقی بماند.

یکی دیگر از راههای استفاده از خواص بی نظیر سیب، نوشیدنی ویژه ای است که از سیب تهیه می شود. سه قاچ سیب را با سه تکه هویج و ۱۲۵ میلی گرم آب لیمو مخلوط نمایید. این محلول را تا زمانیکه کاملا مخلوط شود، هم بزنید. این نوشیدنی را هرروز صبح مصرف کرده تا نتیجه آن را احساس نمایید.

 برای صورتتان از ماسک عسل استفاده کنید

عسل به چندین شکل مختلف به صورت شما کمک می نماید. زمانیکه بشکل موضعی استفاده شود، رطوبت را برای پوست جذب و حفظ می نماید. در نتیجه پوست سالم تر و شاداب تر به نظر می رسد. زمانیکه به شکل موضعی استفاده می شود، آنتی اکسیدان های درون عسل پوست را در برابر باکتری و ملتهب کننده حفظ می نماید. توصیه می شود انواع اورگانیک و طبیعی عسل را تهیه کرده و روزی (۱ قاشق چایخوری) استفاده نمایید.

 

سرطان پروستات

کشف تسلیحاتی قدرتمند برای مبارزه با سرطان پروستات!

دلیل اصلی افزایش وزن در میانسالی

دلیل اصلی افزایش وزن در میانسالی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا