پیش فروش تویوتا C-HR در ایران پیش از آمریکا آغاز می‌شود – فناوری

شنبه 21 اسفند 1395 فناوری

پیش‌فروش تویوتا C-HR در ایران پیش از کشورهای معتبر دنیا چون آمریکا، با قیمت ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

حدود یک ماه قبل ایرتویا نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران، جدیدترین محصول کمپانی تویوتا، C-HR در نمایشگاه خودروی تهران را معرفی و رونمایی کرد تا علاقه‌مندان بازار خودرو غافلگیر شوند.

با گذشت کمتر از یک ماه از رونمایی این خودرو در نمایشگاه، زمزمه های پیش ثبت نام C-HR شنیده می شود و به نظر می‌رسد پیش‌فروش این محصول قبل از آغاز سال نو آغاز می‌شود.

این در حالی است که فروش تویوتا C-HR در بسیاری از بازارهای جهانی از قبیل آمریکا و همچنین بخشهایی از اروپا شروع نشده یا به تازگی شروع خواهد شد. شروع فروش این خودرو در کشور همگام با بازارهای جهانی اتفاقی کم‌سابقه در صنعت خودروی ایران محسوب می‌شود.

تویوتا c-hr

تویوتا C-HR دومین خودروی تولیدی کمپانی تویوتا بر روی پلتفرم جدید تویوتا یعنی TNGAیا همان Toyota New Global Architecture است که بنا بر ادعای کمپانی تویوتا قرار است  این پلتفرم، انقلابی در خودروهای تویوتا ایجاد کند.

بر اساس شنیده‌های زومیت ایرتویا C-HR را در دو پیشرانه ۱۲۰۰ سی‌سی مجهز به توربو شارژر با قدرت ۱۱۵ اسب بخار و همچنین پیشرانه هیبریدی ۱۸۰۰ سی‌سی با توان خروجی اسب بخاری با قیمتی حدود ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان ارائه می‌کند.

تویوتا C-HR در بخش ایمنی ۵ ستاره تست ایمنی مؤسسه‌ی EuroNcap را کسب کرده و همچنین نامزد جایزه بهترین طراحی خودرو در سال ۲۰۱۷ است.


منبع : زومیت

چالش آب یخ پس از دو سال نتیجه داد-فناوری

هر گیگابایت اینترنت از 3600 تومان به 1400 تومان رسید-فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا