پیش بازی رئال مادرید – اسپانیول

شنبه 31 شهریور 1397 ورزشی

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان لوپتگی در دیدار قبلی خود در لالیگا متحمل اولین لغزش در فصل جدید شدند و اختلاف امتیازشان با بارسلونا به عدد 2 رسید. در حقیقت روبرو شدن با اتلتیک بیلبائو در سن مامس، از دشوارترین ماموریت های رئالی ها به حساب می‌آید و از همین رو، شاید خیلی هم نگرانی از این بابت برای هواداران به وجود نیامده باشد. آنها امیدوارند که در این بازی خانگی بتوانند به روند خوب خود بازگشته و باز هم 3 امتیاز کسب کنند.

 

 

 

 

در آن سو اسپانیول نیز با 2 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست، نسبتا شروع خوبی در این لیگ داشته و با 7 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است.  باشگاه کاتالان در حالی به مادرید سفر خواهد کرد  که در 6 تقابل اخیرش مقابل مادریدی ها، تنها 1 پیروزی داشته و 5 بازی دیگر را با شکست به پایان رسانده است.

 

اسپانیول دیوید لوپز را برای این بازی به همراه نخواهد داشت و مادرید نیز غایبی ندارد. سپیدپوشان پس از پیروزی درخشان مقابل رم در چمپیونزلیگ، حالا وینیسوس جونیور را در فهرست این بازی قرار داده اند و این احتمال وجود دارد که ستاره جوان، اولین بازی اش را برای رئال انجام دهد. همچنین گفته می‌شود آلوارو اودریوزولا احتمالا به جای کارواخال فرصت بازی کردن پیدا کند.

 

ترکیب احتمالی:

 

درآمد سالانه رونالدو، سه برابر دستمزد تمامی بازیکنان حریف امروز یوونوس!

فعلا از لغو بازی استقلال خوزستان خبری نیست

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا