پیش بازی بارسلونا – خیرونا

یکشنبه 1 مهر 1397 ورزشی

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان ارنستو والورده  با کسب تمامی امتیازات ممکن تا به اینجا، با یک بازی کمتر نسبت به رئال در رده دوم جدول قرار گرفته اند. آنها در هر 4 بازی خود به پیروزی دست پیدا کرده اند و در صورت کسب پیروزی در بازی امروز خانگی خود مقابل خیرونا، می‌توانند صدر جدول را از رئال پس گرفته و اختلاف 2 امتیازی خود را با حریف حفظ کنند. نمایش های بارسا در هفته های اخیر، هم در چمپیونزلیگ و هم در لالیگا توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند و آبی اناری ها امیدوارند که این روند برای آنها تا پایان فصل ادامه پیدا کند.

 

 

 

در آن سو خیرونا پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی، در دو هفته اخیر توانسته دو پیروزی به دست آورد و فعلا با 7 امتیاز در رده دهم قرار گرفته است. هر چند که این تیم آمار خوبی مقابل بارسلونا به ثبت نرسانده ولی مطمئنا می‌تواند در بازی امروز برای حریف سرشناس و قدرتمندش دردسرساز شود.

 

دو تیم تا به حال 3 بار مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که هر 3 بازی با برتری بارسا همراه بوده و باید دید خیرونا می‌تواند این طلسم را بشکند یا نه. یوهان موخیکا، کارلس پلاناس و یوناس رامالهو غایبان خیرونا برای این بازی هستند. در آن سو، سرخی سمپر به این بازی نخواهد رسید و حضور مالکوم هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

کلوپ: مصدومیت فن دایک جدی نیست

کمک ۲.۵ میلیون دلاری وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا