پیش‌ سفارش وان پلاس 5 از مرز نیم میلیون گذشت – فناوری

سه‌شنبه 30 خرداد 1396 فناوری

زمان زیادی تا معرفی و عرضه‌ی پرچم‌دار جدید وان‌پلاس نمانده که پیش سفارش آن از مرز نیم میلیون گذشته است.

وان‌پلاس ۵ تا چند ساعت آینده به‌صورت رسمی رونمایی می‌شود و عرضه‌ی آن تنها یک روز پس از معرفی آغاز خواهد شد. پرچم‌دار جدید وان‌پلاس از ۵ روز پیش در لیست فروش برق‌آسای JD.com قرار گرفته است و ۵۴۰ هزار نفر تا این لحظه در چین برای خرید این گوشی ثبت‌نام کرده‌اند. وان‌پلاس ۵ برای رقابت با پرچم‌دارانی همچون گلکسی اس ۸، گوگل پیکسل و آیفون آینده‌ی اپل پا به میدان رقابت گذاشته است.

وان پلاس ۵

با توجه به نقدهای خوبی که وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳ تی از سوی مصرف‌کنندگان و منتقدان دریافت کرده‌اند، خبرساز شدن پرچم‌دار جدید وان‌پلاس دور از ذهن نبود. استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در وان‌پلاس ۵ و عرضه شدن آن در مدل‌هایی با حافظه‌ی رم ۶ و ۸ گیگابایتی تأیید شده است؛ مدل ۶ و ۸ گیگابایتی به ترتیب حافظه‌های ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خواهند داشت. تصاویر منتشرشده از این گوشی،‌ لنز دوگانه و حسگر اثر انگشت در جلوی دستگاه را نشان می‌دهند. وان‌پلاس همچنین در روزهای ۲۰ و ۲۱ ژوئن (۳۰ و ۳۱ خرداد) رویدادهایی در شهرهای مختلف اروپا و آمریکا ترتیب داده است.

وان پلاس ۵

انتظارات از عملکرد وان‌پلاس ۵ بالا است، زیرا این گوشی جایگزین وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳ تی خواهد شد؛ این دو گوشی از نظر عملکرد کلی و امتیازات بنچمارک قوی ظاهر شدند. مدل‌های ۶ و ۸ گیگابایتی احتمالا با قیمتی معادل ۵۱۰ و ۵۹۰ دلار عرضه خواهد شد.


منبع : زومیت

جدال خودروهای شرقی و غربی در خاک ایران-فناوری

ژاپن دیسپلی نمایشگر ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ معرفی کرد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا