پیش‌نمایش گرندپری اتریش 2017 فرمول یک

یکشنبه 18 تیر 1396 فناوری
پیش‌نمایش گرندپری اتریش 2017 فرمول یک

پیش‌نمایش گرندپری اتریش 2017 فرمول یک

امروز مسابقات فرمول یک راس ساعت ۱۶:۳۰ و در کشور اتریش و خانه‌ی تیم ردبول برگزار می‌شود.رقابت‌های فصل ۲۰۱۷ در مرحله‌ی نهم خود به کشور اتریش و شهر اسپیلبرگ رسیده است. با توجه به عملکرد خوب ردبول در گرندپری باکو، این تیم امید زیادی به ادامه‌ی موفقیت خود دارد.

پیش‌نمایش گرندپری اتریش 2017 فرمول یک

پیش‌نمایش گرندپری اتریش 2017 فرمول یک

روز گذشته در جریان رقابت‌ زمان‌گیری گرندپری اتریش ۲۰۱۷، والتری بوتاس عملکرپ فوق‌العاده‌ای داشت و موفق به شکست سباستین فتل و کسب دومین پل پوزیش خود در فصل جاری شد. این در حالی است که لوئیس همیلتون در جایگاه سوم قرار گرفت. این راننده‌ی مطرح تیم مرسدس بنز به دلیل تعویض گیربکس خود نیز با جریمه‌ی پنج پله‌ای روبرو خواهد شد و امروز از جایگاه هشتم، رقابت خود را آغاز خواهد کرد.

پیش‌تر همیلتون در Q1 بهترین زمان را به نام خود ثبت کرده بود. اما وی در Q2 و Q3  موفق به شکست بوتاس و فتل نشد و در جایگاه سوم ایستاد. قهرمان سه دوره از رقابت‌های فرمول یک پس از پایان زمان‌گیری اعلام کرد که تمام توان خود را به کار گرفته بود اما نتایج نهایی کاملا از شرایط مطلوب فاصله دارد.

پس از همیلتون نیز کیمی رایکونن فنلاندی از تیم فراری بهترین زمان را از خود به جای گذاشت تا طبق سنت فصل جاری فرمول یک، در گرندپری امروز نیز شاهد رقابت تیم‌های مرسدس بنز و فراری برای کسب عنوان قهرمانی باشیم.

تیم ردبول با توجه به آشنایی نزدیک با پیست زلتوگ، امید زیادی به چالش خودروهای مرسدس بنز و فراری دارد. با این حال دنیل ریکیاردو نتوانست جایگاه بهتری نسبت به اصلی‌ترین رقبای خود کسب کند و در رده‌ی پنجم قرار گرفت. مکس وشتاپن هم‌تیمی وی نیز با ثبت زمان ۱:۰۵.۴۸۰، ششمین خودروی سریع رقابت‌های روز گذشته لقب گرفت.

عملکرد خوب رومن گروژان از دیگر نکات برجسته رقابت دیروز بود که خود را در جایگاهی بالاتر از خودروهای فورس ایندیا قرار دارد. سرجیو پرز و استبان اوکن نیز عملکرد نزدیکی داشتند و در جایگاه‌های هشتم و نهم قرار گرفتند. با توجه به تنش بالای بین این دو راننده در گرندپری‌ باکو و کانادا، امروز نیز می‌توان رقابتی داغ بین این دو هم‌تیمی را شاهد بود.

از دیگر موارد قابل توجه دورهای زمان‌گیری گرندپری اتریش، عملکرد ناامید کننده‌ی تیم ویلیامز بود که هر دو راننده‌ی این تیم در همان Q1 از دور رقابت خارج شدند. تیم مک‌لارن هوندا که در دورهای تمرینی زمان‌های قابل توجهی از خود به جای گذاشته بود و فرناندو آلونسو راننده‌ی مطرح این تیم موفق به قرارگیری بین ۱۰ راننده‌ی برتر شده بود، در رقابت‌ زمان‌گیری و با توجه به بازگشت آلونسو به استفاده از پیشرانه‌ی قدیمی‌تر هوندا، موفق به حضور در Q3‌ نشدند. آلونسو پس از اتمام این رقابت‌ها از نبود توان کافی در پیشرانه‌ی خود مجددا گله کرد و اذعان داشت که خودرو توانایی بیشتری برای ثبت زمان بهتری ندارد.

پیش‌نمایش گرندپری اتریش 2017 فرمول یک

پیش‌نمایش گرندپری اتریش 2017 فرمول یک

در ادامه می‌توانید عملکرد کلی تیم‌ها و راننده‌های فرمول یک را در جریان مراحل سه‌گانه‌ی رقابت زمان‌گیری گرندپری اتریش ۲۰۱۷ مشاهده کنید.

 

گرندپری اتریش ۲۰۱۷ امروز راس ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود و شبکه‌ی ورزش نیز برای پخش زنده‌ی آن، برنامه‌ریزی کرده است. در صورتی که به رقابت‌های اتومبیلرانی و فرمول یک علاقه دارید، رویداد امروز را از دست ندهید.

منبع : زومیت

معرفی برترین دانشگاه های جهان در حوزه کسب و کار - فناوری

استلا Via، خودروی خورشیدی ساخت دانشجویان آلمان - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا