پسرنوجوانی که 20 تخم مرغ گذاشته است

پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 گوناگون
پسرنوجوانی که 20 تخم مرغ گذاشته است

پسرنوجوانی که 20 تخم مرغ گذاشته است

تیتر خبر داغ و جدید خبرگزاری ها مربوط به پسر تخم مرغ گذاری بود که 2 تخم در حضور پزشک گذاشت تا واقعی بودن این عجیب واقعی به همه ثابت شود.
درمیان اخبار عجیب و غریب دنیا امروز نام یک پسر تایلندی بیش از همه جلب توجه می کرد ، پسری که به گفته ی خانواده اش در طول دوسال اخیر 20 تخم مرغ گذاشته است .
پسر تخم مرغ

 پسر تخم مرغ

عکس پسر اندونزیایی که تخم مرغ می گذارد

پسر تخم مرغ

عکس تخم مرغی که پسر نوجوان گذاشت

پسر اندونزیایی در 2 سال 20 تخم مرغ گذاشت!

“اکمال” 14 ساله با اتفاقی عجیب در بدنش پزشکان را دچار تعجب و سردرگرمی کرد چرا که وضعیت او برای اولین بار در دنیا دیده شده است و تا کنون هرگز چنین موردی در هیچ جای جهان گزارش نشده است.

“اکمال” مدعی است که تخم مرغ گذاری او حدود 2 سال است که آغاز شده و او از سال 2016 تا کنون 20 تخم مرغ گذاشته است .

این پسر اندونزیایی بارها برای مشکل عجیب و غریبش در بیمارستان بستری شده است و حتی 2 تا از تخم مرغ ها را درحضور پزشکان گذاشته ، پزشکانی که بعد از بررسی ها و آزمایشات هم چنان معتقدند که تشکیل تخم مرغ داخل بدن انسان غیرممکن است .

همچنین بخوانید : تمام مطالب جالب و خواندنی از سراسر دنیا

“اکمال” اهل گوا در اندونزی چندین بار تحت عکسبرداری های دقیق قرار گرفته که تصاویر آن را که حاکی از اثبات وجود تخم مرغ داخل بدنش است در ادامه این بخش از سرگرمی نمناک مشاهده می کنید.

پسر تخم مرغ

عکسبرداری که وجود تخم مرغ داخل بدن پسر نوجوان را ثابت کرد

پسر تخم مرغ

لحظه دردناک تخم مرغ گذاشتن پسر 14 ساله در اندونزی

پدر “اکمال” می گوید:در 2 سال اخیر پسرم 18 تخم مرغ گذاشته و 2 تخم مرغ هم در حضور پزشکان و در بیمارستان گذاشت ، تخم مرغ هایی که با شکستن آنها متعجب شدم ؛ یکبار تخم مرغ را شکستم که محتویات آن کاملا زرد بود و بار دیگر محتویات تخم مرغ کاملا سفید رنگ بود.

به گفته او، اگرچه تلاش برای بیرون آوردن تخم مرغ بسیار دشوار بود، اما این شیء غیرانسانی کاملا سالم از بدن او خارج شد.برخی می گویند که حتما پسرم تخم مرغ درسته بلعیده است اما ما هرگز چنین چیزی ندیده ایم و خود او هم مطمئن است که چنین اتفاقی نیفتاده.

به گزارش دیلی استار “کوکوناتس جاکارتا”، آکمال تنها کسی نیست که از این توانایی برخوردار است. در جاکارتا نیز یک مرد بالغ به نام کاکِک سینین مدعی است می تواند تخم بگذارد. با این وجود برخی از پزشکان ادعای آن ها را رد کرده اند. آزمایش ها نشان می دهد که تخم های آنها به مرغ تعلق دارد.

زیباترین نوشته‌های تبریک روز زن و مادر

زیباترین نوشته‌های تبریک روز زن و مادر

زن 8 ماهه باردار بچه قورباغه زایمان کرد!!

زن 8 ماهه باردار بچه قورباغه زایمان کرد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا