پردرآمدترین بازیگران مرد سینما در سال ۲۰۱۸

جمعه 30 شهریور 1397 چهره ها

برترین ها – ترجمه از محمد کاملان: مجله معتبر فوربز سالانه فهرستی از بیشترین میزان دستمزد‌ دریافتی بازیگران مشهور دنیا را منتشر می‌کند. بر اساس این گزارش سال گذشته مارک والبرگ با مبلغ گزاف ۶۸ میلیون دلار برای بازی در فیلم‌هایی مانند Daddy’s Home 2 و Transformers: The Last Night در رتبه اول فهرست دریافت بیشترین دستمزد از جانب فوربز قرار گرفته بود.

کدام هنرپیشه‌های مرد بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند

اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد در فهرست ۲۰۱۸ که فوربز اخیراً منتشر کرده است خط‌ و خبری از مارک والبرگ نیست و حتی در بین ۱۰ هنرپیشه مرد پر درآمد نیز به چشم نمی‌‌خورد. در فهرست اخیر فوربز دستمزدهای کهکشانی را شاهد هستیم که هنرپیشه‌ها برای ایفای نقش بر روی پرده نقره‌ای روانه حساب‌های بانکی کرده‌اند.

فوربز سالانه این گزارش را به صورت مجزا برای هنرپیشه‌های مرد و زن منتشر می‌کند و جالب است بدانید هنرپیشه‌های مرد در سال ۲۰۱۸ جمعا ۷۴۸،۵ میلیون دلار دستمزد گرفته‌اند در حالی که هنرپیشه‌های زن روی‌ هم رفته میزان ۱۸۶ میلیون دلار دستمزد دریافت کر‌ده‌اند.

در ادامه پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به فهرست هنرپیشه‌های مردی داشته باشید که بیشترین دستمزد را دریافت کرده‌اند.

۱. جورج کلونی

کدام هنرپیشه‌های مرد بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند

این آقای خوش‌تیپ هالیوودی که مدتی است خبری از وی در فیلم‌های پرفروش نداریم حسابی مشغول تجارت فروش نوشیدنی بود و این کار و کاسبی را به مبلغ ۷۰۰ میلیون دلار به یک شرکت انگلیسی فروخته است، گفته می‌شود که تا پایان ده سال آینده جورج کلونی حدود ۳۰۰ میلیون دلار دیگر نیز بابت این معامله دریافت خواهد کرد.

با این حساب می‌توان گفت شهرتی که دنیای سینما برای جورج کلونی به دنبال داشته باعث شد تا این هنرپیشه سرشناس در سال گذشته میلادی چیزی حدود ۲۳۹ میلیون دلار درآمد داشته باشد.


۲. دواین جانسون

کدام هنرپیشه‌های مرد بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند

راک دنیای سینما ممکن است مانند جورج کلونی تجارت نوشیدنی نداشته باشد اما باز هم از هنرپیشگی خوب پول در می‌آورد، فیلم اخیر دواین جانسون با نام Jumanji: Welcom the Jungle چیزی حدود ۱۲۴ میلیون دلار راهی حساب‌های بانکی جانسون کرد.

از طرف دیگر دواین جانسون سخنگوی شرکت‌های بزرگی مانند Under Armour است و مدعی است شبکه‌های اجتماعی به وی این امکان را داده‌اند تا تبلیغات بیشتری برای فیلم‌هایش انجام دهد و به لطف تعداد زیاد دنبال‌کننده‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی دارد در حین بستن قرارداد، دستمزدش را با تهیه‌کنندگان افزایش دهد.


۳. رابرت داونی جونیور

کدام هنرپیشه‌های مرد بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند

آیرون‌من دنیای هالیوود در سال گذشته میلادی حدود ۸۱ میلیون دلار درآمد داشته است، رابرت داونی جونیور برای بازی در فیلم Spider Man: Homecoming چیزی حدود ۱۵ میلیون دلار دستمزد به صورت پیش‌پرداخت دریافت کرده و بیشتر از دوبرابر همین رقم را در فیلم Avengers: Infinity War گرفته است.


۴. کریس همسورث

کدام هنرپیشه‌های مرد بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند

فیلم Avengers: Infinity War نقش ماشین پول‌سازی را برای بسیاری از هنرپیشه‌های هالیوود داشت و کریس‌ همسورث با ایفای نقش ثور (Thor)، خدای اساطیری اسکاندیناوی، توانست ۶۴.۵ میلیون دلار درآمد داشته باشد.


۵. جکی‌چان

کدام هنرپیشه‌های مرد بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند

پشت چهره این هنرپیشه‌ همیشه خندان و دوست‌داشتنی، مردی پرکار و سخت‌کوش قرار دارد که هرگز آرام نمی‌گیرد و سالانه چندین فیلم از جکی‌چان را شاهد هستیم. در سال ۲۰۱۷ نیز جکی‌چان در ۶ فیلم بازی کرد و درآمد خوبی از این راه کسب کرد. جکی‌چان در کنار درآمدی که از بازی در فیلم‌ها بدست می‌اورد مالک چندین سالن سینماست و سرمایه‌‌گذاری‌های وی در این صنعت در کنار ایفای نقش در فیلم‌‌ها باعث شد تا حدود ۴۵.۵ میلیون دلار درآمد داشته باشد.


۶. ویل اسمیت

کدام هنرپیشه‌های مرد بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند

ویل اسمیت در فیلم Bright محصول شرکت NetFlix حضور پیدا کرد، این فیلم بازخوردهای مثبت و منفی مختلفی را به دنبال داشت و چیزی حدود ۲۰ میلیون دلار دستمزد را راهی حساب‌های بانکی ویل اسمیت کرد.

حضور ویل اسمیت در نسخه بازسازی شده فیلم Aladdin نیز دستمزد خوبی برای او به دنبال داشت تا اسمیت با ۴۲ میلیون دلار درآمد در فهرست ششم پردرآمدترین هنرپیشه‌های مرد سینما قرار بگیرد.


۷. آکشی کومار

کدام هنرپیشه‌های مرد بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند

این هنرپیشه‌ سینمای بالیوود که وارد پنجاهمین دهه زندگی شده است در سال‌ ۲۰۱۷ در ۳ فیلم و در سال ۲۰۱۸ در ۲ فیلم حضور پیدا کرد و چیزی حدود ۴۰.۵ میلیون دلار بابت این فیلم‌ها عایدی داشت.

اگر از طرفداران فیلم‌های بالیوودی باشید حتماً به خوبی آکشی‌کومار را می‌شناسید، وی به عنوان یکی از بهترین نقش‌ اول‌های مرد در سینمای هندوستان شناخته می‌شود و به همین دلیل قراردادهای مختلفی با برندهای معتبر دارد و از این ناحیه نیز سودهنگفتی را روانه حساب‌های بانکی خود می‌کند.


۸. آدام سندلر

کدام هنرپیشه‌های مرد بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند

این هنرپیشه تراز اول که نقش‌های او در فیلم‌های کمدی را هرگز از یاد نمی‌بریم دستمزدهای چشمگیری بابت حضور در فیلم‌های کمدی می‌گیرد. از طرف دیگر آدام سندلر چند سال پیش قرارداد خوبی با شبکه NetFlix بست و از این ناحیه نیز حاشیه سود دندان‌گیری نصیبش شد.

آدام‌ سندلر، هنرمند فعالی است که در کنار هنرپیشگی، دستی در نویسندگی و کارگردانی دارد. این موارد باعث شد تا سندلر چیزی حدود ۳۹.۵ میلیون دلار درآمد در سال میلادی ۲۰۱۸ داشته باشد.


۹. سلمان خان

کدام هنرپیشه‌های مرد بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند

در کنار هالیوود، سینمای هندوستان نیز یکی دیگر از منابع پول و شهرت به حساب می‌آید و فیلم‌های بالیوودی طرفداران زیادی در داخل و خارج هندوستان دارند. سلمان خان نیز به عنوان هنرپیشه مرد هندی که ما ایرانی‌ها فیلم‌های زیادی از او دیده‌ایم برای بازی در فیلم‌های پرفروشی مانند Tiger Zinda Hai چیزی حدود ۳۸.۵ میلیون دلار دریافت کرده است.


۱۰. کریس ایوانز

کدام هنرپیشه‌های مرد بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند

تجربه نشان داده است کسی از بازی در فیلم‌های مارول دست خالی بیرون نمی‌رود و بیشتر فیلم‌های ابرقهرمانی مارول فروش خوبی در گیشه دارند، کریس اینانز نیز که مدتی است نقش کاپیتان آمریکا را بازی می‌کند در چند سال اخیر پول خوبی از مارول گرفته است و چیزی حدود ۳۴ میلیون در سال گذشته میلادی درآمد داشته است.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفدران سینما هستید و هنرپیشه‌های مرد سرشناسی را می‌شناسید که اخیراً دستمزدهای گزافی گرفته‌اند، در قسمت نظرات نام این هنرپیشه‌ها را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مرجع: مجله برترینها

حاج منصور ارضی؛ المنصور، ما المنصور؟

جذاب‌ترین مرد‌های جهان به انتخاب مردم سرتاسر دنیا

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا