پراید پرسرقت‌ترین خودروی تهران-حوادث

سه‌شنبه 25 مهر 1396 دسته‌بندی نشده

فرمانده انتظامی تهران بزرگ پراید را پرسرقت ترین خودرو در تهران دانست و تصریح کرد که بیشترین سرقت خودرو در تهران متعلق به شرکت‌های خودروسازی است که به ایمنی خودروها توجه نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح رعد 3 با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد مجازات‌های در نظر گرفته شده برای مجرمان اظهار کرد: مجازات‌هایی که امروزه برای جرایم مختلف در نظر گرفته می‌شود نسبت به نوع جرم مجازات‌های سبکی است و به نظرم علت اینکه مجرمان پس از آزادی دوباره به سمت ارتکاب جرم می‌روند هم همین موضوع باشد.

وی ادامه داد: پلیس هیچ اقدامی را به جز در موارد برخورد با جرایم مشهود بدون هماهنگی با مقام قضایی انجام نمی‌دهد. در برخورد با مالخران نیز من معتقدم که کمترین مجازات برای مالخران است در حالیکه اگر مالخری نباشد قطعا سارق هم مرتکب جرم نخواهد شد.

رییس پلیس پایتخت در پاسخ به سوالی درباره اینکه خودروی پراید در میان خودروهای مکشوفه سرقتی بیشترین آمار را دارد، گفت: متاسفانه بیشترین سرقت خودروهای ما متعلق به شرکت‌های خودروسازی است که به ایمنی تولیدات‌شان توجه نمی‌کنند. در حالیکه باید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

رحیمی تصریح کرد: مشخصا خودروی پراید بیشترین سرقت را در تهران دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره راهکارهای این پلیس، گفت: به زودی مسئولان دستگاه قضایی و خودروسازان در این زمینه اقداماتی را انجام خواهند داد.

منبع : عصر ایران

مرگ پسر 10 ساله بخاطر تزریق اشتباه آمپول! /عکس - حوادث

حمله داماد قاتل به همسر و مادرزنش + عکس - حوادث

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا