پای کدو تنبل/دستور پخت پای کدو تنبل پاییزی بسیار لذت بخش

دوشنبه 21 شهریور 1401 آشپزی
پای کدو تنبل

پای کدو تنبل

این پای کدو تنبل حلوایی خانگی حاوی کوکی‌های نرم و مرطوب با طعم کدو تنبل است که در اطراف یک پرکننده پنیر خامه‌ای خوشمزه و تند قرار گرفته‌اند، بهترین خوراکی‌های پاییزی هستند! درست کردن این خوراکی‌ها بسیار آسان است و سرشار از طعم‌های غنی کدو تنبل است که همیشه مورد توجه همه قرار می‌گیرد.

در حالی که پای های سنتی با طعم شکلات هستند، این نسخه های پاییزی بسیار لذت بخش و جشن هستند. درست شده با پوره کدو تنبل و ادویه های گرم، شما دوست خواهید داشت که این کیک ها چقدر خوشمزه هستند. حتی بهتر از آن، درست کردن آنها بسیار آسان است،

مواد لازم برای تهیه پای کدو حلوایی

ادویه جات گرم – از ترکیب ادویه های گرم، زنجبیل، دارچین و میخک برای آن طعم کلاسیک و دنج پاییزی استفاده می کنند.

پوره کدو تنبل – این دستور غذا از یک قوطی کامل پوره کدو تنبل استفاده می کند! جای نگرانی نیست که با یک قوطی کدو حلوایی نیمه استفاده شده چه کنیم. حتما پوره کدو حلوایی 100% خالص بخرید نه فیلینگ پای کدو تنبل. در حالی که مشابه، پر کردن پای کدو تنبل طعم‌دار و از قبل شیرین شده است، در حالی که پوره کدو تنبل به سادگی کدو تنبل خالص است. حتما از پوره با کیفیت استفاده کنید، زیرا برخی از آنها می توانند آبکی باشند.

شکر قهوه ای2قاشق – من شیرینی ظریفی که شکر قهوه ای روشن ایجاد می کند را دوست دارم در حالی که شیرینی ها را نرم و مرطوب نگه می دارد.

کره 150 گرم- حتماً از کره بدون نمک استفاده کنید زیرا پر نمک ناخوشایند است. اطمینان حاصل کنید که کره به اندازه کافی نرم است، بنابراین وقتی انگشتتان را فشار می دهید، فرورفتگی ایجاد کند. اگر سرد باشد، زدن آن به یک قوام یکنواخت چالش برانگیز خواهد بود.

پنیر خامه‌ای 150 گرم– پنیر خامه‌ای پرچرب، قوام خامه‌ای و کمی تند به مواد می‌دهد. مانند کره، اگر پنیر خامه ای در دمای اتاق نباشد، یک فیلینگ گلوله ای خواهید داشت.

2 قاشق غذاخوری شکر – 300 گرم آرد-جوش شیرین– بیکینگ پودر- نمک- تخم مرغ2عدد-وانیل-پودرقندمواد مورد نیازماست

 

طرز تهیه پای کدو تنبل

1. در یک کاسه بزرگ، آرد، جوش شیرین، بیکینگ پودر، نمک، زنجبیل، دارچین و میخک را با هم مخلوط کنید.

2. در یک کاسه دیگر، پوره کدو تنبل، شکر، روغن، تخم مرغ و وانیل را با همزن بزنید تا خوب مخلوط شوند.

3. مخلوط مرطوب را داخل مخلوط آرد بریزید و هم بزنید تا خوب ترکیب شود و رگه های خشکی باقی نماند.خوب مخلوط شود

4. با استفاده از یک قاشق بستنی کوچک (تقریباً 2 قاشق غذاخوری)، خمیر را روی ورقه‌های پخت با فاصله حدود 1 اینچ قرار دهید. درفربه مدت 12 تا 15 دقیقه بپزید و تا وقتی که یک خلال دندان در مرکز فرو رفته تمیز بیرون بیاید، بگذاریدبپزید.

از فر خارج کرده و تابه ها را به مدت 5 دقیقه خنک کنید. به یک توری خنک کننده سیمی منتقل کنید و کاملا خنک کنید.

5. فیلینگ را با هم زدن کره، پنیر خامه ای و وانیل با هم با سرعت متوسط ​​تا کم درست کنید تا یکدست شود. پودر قند را کم کم با همزن بزنید تا کاملا مخلوط شود. نیمی از کلوچه ها را لوله یا فراستینگ پخش کنید.

6. یک کوکی دیگر را روی ساندویچ های فراستینگ فشار دهید. قبل از سرو به مدت 30 دقیقه سرد کنید.

sib zaminy

سیب زمینی /3 طرز تهیه چند غذای خوشمزه با سیب زمینی

دستور پخت پای توت سیاه

دستور پخت پای توت سیاه

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا