پایان 13 سال فرار متهم به قتل – حوادث

سه‌شنبه 24 مرداد 1396 دسته‌بندی نشده

روزنامه ایران: مرد جوانی که سیزده سال پیش و درجریان تصادف رانندگی پسری را با چاقو به قتل رسانده بود پس از سیزده سال فرار، خود را به پلیس معرفی کرد.

 

او پس از محاکمه درشعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران، با جلب رضایت اولیای دم و پرداخت 300 میلیون تومان از اعدام نجات یافت.

 

در این واقعه مرگبار که در میدان شهرداری تهران اتفاق افتاده بود پسر 24 ساله‌ای به‌نام «حسین» با ضربه چاقو کشته شد و ضارب پس از ارتکاب جنایت پا به فرار گذاشت.اما با گذشت 13 سال، خانواده فرهاد-متهم-موفق به جلب رضایت اولیای دم شده وعامل قتل خود را به پلیس معرفی کرد.

 

صبح دیروز متهم پس از 6 ماه بازداشت به شعبه یازدهم دادگاه کیفری انتقال یافت تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شود. در آغاز جلسه نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند و آنگاه اولیای دم در برابر قضات دادگاه ایستادند و به‌ طوررسمی رضایت خود را اعلام کردند.

 

سپس متهم 40 ساله، پای میز محاکمه ایستاد و در دفاع از خود گفت: «من قبول دارم که مرتکب قتل شده‌ام اما این فقط یک حادثه بود و من قصد کشتن آن مرحوم را نداشتم و از اینکه این اشتباه به این بزرگی را مرتکب شده‌ام پشیمانم و از اولیای دم  که مرا بخشیدند و از حق قصاص‌شان گذشت کردند سپاسگزارم.» پس از اظهارات متهم، قضات وارد شور شدند تا برای او تصمیم بگیرند.

 

منبع : برترینها

دندان مصنوعی، راز جنایت را فاش کرد +عکس - حوادث

عکس / فرو رفتن میلگرد ۲ متری در بدن یک کارگر در تهران - حوادث

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا