پایان دو نمایش در تماشاخانه ایرانشهر

دوشنبه 14 خرداد 1397 سینما

پایان دو نمایش در تماشاخانه ایرانشهر

تماشاخانه ایرانشهر,اخبار تئاتر,خبرهای تئاتر,تئاتر
نمایش‌های «جوجه‌تیغی» با ۴ هزار و ۳۵۲ مخاطب و «آنتیگون» با ۴ هزار و ۳۶۰ مخاطب به ترتیب در روزهای جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد به اجرای خود در سالن استاد سمندریان پایان دادند.

به گزارش ایلنا، نمایش‌های «جوجه‌تیغی» و «آنتیگون» که از روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵و ۱۶ اردیبهشت‌ ساعت‌های ۱۹ و ۲۱:۳۰ اجرای عمومی خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، شامگاه جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

 

نمایش «آنتیگون» به کارگردانی علی راضی در ۲۷ اجرای خودپذیرای ۴ هزار و ۳۶۰ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۶۲۲ مخاطب با بلیت‌های ۴۵ و ۳۵ و ۳۰ هزارتومانی، ۳۳۳ مخاطب با بلیت‌های ۲۵ و ۲۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۰۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

 

طبق این آمار، فروش نمایش «آنتیگون» طی ۲۷ اجرا مبلغ ۱۵۴ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان بوده است.

 

نمایش «جوجه‌تیغی» به کارگردانی بهرام افشاری نیز در ۳۰ اجرای خود پذیرای ۴ هزار و ۳۵۲ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۴۴۴ مخاطب با بلیت‌های ۴۰ و ۳۵ و ۳۰ هزارتومانی، ۴۵۸ مخاطب با بلیت ۲۵ و ۲۸ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۵۰ مخاطب شامل مهمان‌های گروه، هنرمندان و اصحاب رسانه به تماشای این نمایش نشستند.

 

طبق این آمار، فروش نمایش «جوجه‌تیغی» طی ۳۰ اجرا مبلغ ۱۳۸ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان بوده است.

 

 

مرجع : سرپوش

کنسرت مشترک دو نفر از اهالی موسیقی بانوان

زمان پخش فصل جدید برنامه «حالا خورشید» مشخص شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا