ویدیوی تبلیغاتی وان پلاس 5 فاش شد؛ تایید دوربین دوگانه و عرضه بلافاصله پس از معرفی – فناوری

یکشنبه 28 خرداد 1396 فناوری

لحظاتی پیش تیزر تبلیغاتی وان پلاس ۵ فاش شد که نمای کاملی از این گوشی را نشان می‌دهد.

وان‌پلاس به زودی نسل جدید پرچمدار  خود را معرفی خواهد کرد. پیش از این نیز اخبار و شایعات متعددی از این گوشی منتشر شده بود که نشان از دوربین دوگانه، نمایشگر ۵.۵ اینچی و مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند داشت.

دقایقی پیش ویدیوی تبلیغاتی وان‌پلاس جهت پخش در مسابقات ملی کریکت هند، فاش شد. در این تبلیغ تلویزیونی ستاره‌ی تلویزیونی و سفیر برند وان‌‌پلاس در هند، آمیتا باچان، اقدام به باز کردن جعبه‌ی وان‌پلاس ۵ می‌کند و آن‌ را بی‌نظیر می‌خواند. در پایان این تیزر تبلیغاتی شاهد نمایش رندر رسمی این گوشی هستیم که دوربین دوگانه و تلاش وان‌پلاس برای ارتقای توانایی‌های تصویربرداری این گوشی را تایید می‌کند.

وان پلاس 5

با توجه به ویدیوی تبلیغاتی فاش شده، علاوه‌بر دوربین دوگانه شاهد برخی المان‌های ظاهری اعم از وجود سنسور اثر انشگت در پنل جلویی و نوار‌های آنتن در حاشیه‌ی بالا و پایین گوشی هستیم. اگرچه نسخه‌ی مشکی وان‌پلاس ۵ در این تیزر تلویزیونی به نمایش در آمده است؛ شایعات و گمانه‌زنی‌ها نشان از فروش این گوشی در چهار رنگ، دارند. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ نیز قلب تپنده‌ی پرچمدار ۲۰۱۷ وان‌پلاس خواهد بود.

وان پلاس ۵ به‌طور رسمی دو روز دیگر در هند رونمایی خواهد شد و از ۲۲ ژوئن (۱ تیر) در هند عرضه خواهد شد. در پایان شما را به تماشای ویدیوی تبلیغاتی فاش شده از وان‌پلاس ۵ دعوت می‌کنیم.


منبع : زومیت

بررسی فنی هیوندای کنا در مقایسه با رقبا - فناوری

نشان تجاری 4D Touch توسط هواوی ثبت شد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا