ورود سامانه باشی جدید به کشور از سه شنبه (7 اسفند)

یکشنبه 5 اسفند 1397 دسته‌بندی نشده
ورود سامانه باشی جدید به کشور از فردا

 مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی روند فعالیت سامانه بارشی در دامنه های زاگرس، از ورود سامانه بارشی جدید در روز سه شنبه (7 اسفند) و بارش شدید در نیمه غربی کشور خبر داد.سامانه بارشی

سامانه بارشی

احد وظیفه اعلام کرد:براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز (یکشنبه – 5 اسفند) فعالیت سامانه بارشی موجب بارش باران در دامنه های زاگرس مرکزی در استان های لرستان، کرمانشاه وایلام می شود. همچنین امروز بارش پراکنده برای دامنه های زاگرس جنوبی و بخش هایی از جنوب شرق کشور پیش بینی می شود.

وی با اشاره به این که فردا (دوشنبه – 6 اسفند) در بخش های مرکز شرق و شمال شرق کشور ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می رود، گفت:فردا برای نیمه شرق کشور و بخش های هرمزگان و بوشهر وزش باد شدید پیش بینی می شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که پس فردا (سه شنبه – 7 اسفند) سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می شود و موجب بارش در غرب کشور می شود، افزود:این سامانه موجب بارش باران و وزش باد در نیمه غربی و دامنه های البرز غربی خواهد شد. در اواخر وقت روز سه شنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی شدت می یابد و برای نواحی جنوب غربی کشور رگبار و رعد برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وظیفه با تاکید بر این که سامانه بارشی طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (8 و 9 اسفند) در سایر مناطق کشور گسترش خواهد یافت، گفت:فردا و پس فردا (دوشنبه و سه شنبه 7 و 6 اسفند) خلیج فارس و دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت هوای پایتخت طی دو روز آینده، گفت:فردا (دوشنبه 6 اسفند) هوای تهران صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 12 و 4 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. همچنین هوای تهران در روز سه شنبه (7 اسفند) صاف تا کمی ابری در اواخر وقت همراه با افزایش ابر و با احتمال بارش پراکنده خواهد بود. پیش بینی می شود در روز سه شنبه بیشترین دمای تهران 13 درجه سانتی گراد و کمترین حد دما 6 درجه سانتی گراد باشد.

منبع:نمناک

احتمال خروج ایران از برجام

احتمال خروج ایران از برجام

قیمت طلا،  دلار، سکه و ارز امروز 98/01/27

قیمت سکه و طلا در بازار (یکشنبه ۹۷/۱۲/۰۵)

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا