ورود اولین محموله رنو کپچر ۲۰۱۸ به ایران – فناوری

دوشنبه 12 تیر 1396 فناوری

در فاصله چند ماه تا رونمایی رنو کپچر فیس‌لیفت در نمایشگاه ژنو، طبق تصاویر دریافتی اولین محموله از مدل ۲۰۱۸ این خودرو وارد کشور شده است.

طبق شنیده‌ها، خودروی رنو کپچر ۲۰۱۸ از نیمه دوم سال جاری در بازار کشورمان عرضه خواهد شد. روز گذشته تصویری از ۷ دستگاه رنو کپچر فیس‌لیفت با پوشش نسبتا کامل منتشر شد که نشان می‌دهد این خودروی جدید پس از ترخیص از گمرک بندرعباس، در حال انتقال به تهران است.

این خودروها با هدف استفاده در نمایشگاه‌های خودرو جهت معرفی خواهند بود و امکان عرضه عمومی آن‌ها فعلا وجود ندارد. به‌احتمال زیاد برای اولین بار، این مدل در نمایشگاه بین‌المللی خودروی شیراز که در روزهای ۲۷ لغایت ۳۰ تیرماه برگزار خواهد شد، در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

capture 2018

مقاله‌ی مرتبط:

مدل فعلی رنو کپچر که در بازار عرضه می‌شود، نسخه قدیمی آن است که به‌زودی از گردونه رقابت خارج‌ خواهد شد و جای خود را به نمونه جدید و فیس‌لیفت ۲۰۱۸ خود خواهد داد. پیش‌بینی می‌شود کپچر فیس‌لیفت در پاییز و زمستان امسال به بازار عرضه شود. از این‌رو طی روزهای آتی باید منتظر پیش‌فروش این خودرو نیز باشیم.
کپچر ۲۰۱۸

گروه خودروسازی رنو در اسفندماه سال گذشته و طی مراسمی در نمایشگاه خودروی ژنو از آخرین نسل خودروی کپچر رونمایی کرد. رنو کپچر فیس‌لیفت دارای طراحی داخلی و خارجی جدید به همراه امکانات به‌روزشده است. رنو کپچر در سال ۲۰۱۶ با فروش بیش از ۲۱۵ هزار دستگاه، لقب پرفروش‌ترین کراس‌اوور دسته B (سایز متوسط) در اروپا را از آن خود کرد و حالا با تغییرات اندکی راهی بازارهای جهانی از جمله ایران شده است.

نظر شما درباره این خودرو چیست؟ تا چه میزان موفقیت برای این خودروی فرانسوی می‌توان متصور بود؟


منبع : زومیت

استارتاپی که با استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی ۴۰ میلیون دلار درآمد کسب کرد - فناوری

مشکلات فیت‌بیت تنها چند ماه پیش از رونمایی از ساعت هوشمندش - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا