واکنش هنرمندان به شیوع ویروس کرونا در اینستاگرام

سه‌شنبه 13 اسفند 1398 چهره ها
واکنش بازیگران به ویروس کرونا

محسن ابراهیم زاده  خواننده دوست داشتنی کشور مان عکسی از خودش در پیج اینستاگرامش منتشر کرد و از تعطیل شدن کنسرت هایش به دلیل اهمیت داشتن سلامت مردم در مقابل شیوع کرونا در کشور خبر داد .

” سلام به عزیزای دلم برای سلامتیه آدم‌ها چرتکه نندازیم
تا اطلاع ثانوی کنسرت هام رو کنسل می‌کنم.. مواظب سلامتیتون باشید که سلامتی مردم کشورم مهمتر از هر چیزی هست. عاشق ماشقتونم. ”

توصیه‌های بازیگر معروف برای اطلاع رسانی درباره کرونا؛ تصویری از موتورسواری سحر قریشی

مهدی سلطانی سروستانی بازیگر فیلم‌های «مرد نقره ای» و «رویای سهراب» عکسی در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و متنی  درباره شیوع کرونا در کشور نوشت.

” کرونا مثل رانندگی می‌مونه. نه تنها باید احتیاط کنی، بلکه باید نگران بی‌احتیاطی دیگران هم باشی. حالا جاده‌ها و خودرو‌های غیر استاندارد و کمبود‌ها رو هم بهش اضافه کنید. پس خیلی مواظب خودتون و بی احتیاطی دیگران باشید.

پ‌ن: نگرانی اگر منجر به اضطراب و تلقین فکر‌های منفی بشه نه تنها کارساز نیست، بلکه زمینه‌ساز گرفتاری‌های بیشتری هم می‌شه. پس با خوش‌بینی و رعایت اصول پیشگیری به‌پیش.

پ‌ن۲: در ایران هر نیم ساعت یک نفر به دلیل تصادفات رانندگی جون خودش رو از دست می‌ده یعنی روزی چهل‌و‌هشت نفر و این سوای مصدومیت‌های جبران ناپذیره؛ پس هوای رانندگی خودمون و دیگران رو هم داشته باشیم که تلفاتش به مراتب از کرونا بیشتره “

توصیه‌های بازیگر معروف برای اطلاع رسانی درباره کرونا؛ تصویری از موتورسواری سحر قریشی

جواد رضویان نیز به سوژه ماسک پرداخته و با انتشار تصویری از رزمندگان دفاع مقدس، به احتکار ماسک کنایه زده است. رضویان نوشته است: “می‌گفتند زمان جنگ وقتی دشمن بمب شیمیایی می‌زد خیلی از رزمنده‌ها ماسک‌های خودشون رو از صورت برمی‌داشتند و به جوون‌ترها می‌دادند، امروز هم بعضی‌ها به خاطر دلهره مردم از ویروس کرونا دارند ماسک‌ها رو انبار می‌کنند و به قیمت چندین برابر به مردم می‌فروشن، خدایا کیا رفتن کیا موندن”

واکنش بازیگران و هنرمندان به ویروس کرونا (عکس)

هانیه توسلی نیز در وصف حال و اوضاع مردم این در این روزها، تصویر ادیت شده نقاشی “مونالیزا” اثر لئوناردو داوینچی، در حالی‌که روی صورت مونالیزا ماسک زده شده و در حال گرفتن عکس سلفی است، را بدون هیچ کپشنی منتشر کرده است.

واکنش بازیگران و هنرمندان به ویروس کرونا (عکس)

پرستو گلستانی بازیگر سینما و تلویزیون نیز در صفحه اینستاگرامش از زحمات تیم پزشکی شاغل در بیمارستان‌های کشور برای مبارزه با ویروس کرونا تشکر کرد.

” زنده‌باد همه پزشکان و پرستاران و همه همه عوامل بیمارستان‌ها که به داد مردم گرفتار می‌رسند و از جان مایه می‌گذارند.
درود به دکتر مزدک اخوان ثالث عزیز (نفر دوم سمت راست) که در این عکس در کنار همکارانش دیده میشه. ”

توصیه‌های بازیگر معروف برای اطلاع رسانی درباره کرونا؛ تصویری از موتورسواری سحر قریشی

علیرام نورایی بازیگر فیلم‌های «گاندو» و «از یاد‌ها رفته» نیز تصویری مفهومی درباره تلاش‌های پرستاران و پزشکان برای مقابله با کرونا منتشر کرد.

توصیه‌های بازیگر معروف برای اطلاع رسانی درباره کرونا؛ تصویری از موتورسواری سحر قریشی

 

جواد خیابانی

نامه زیبا جواد خیابانی به وزیر بهداشت

دو قلو های جنیفر لوپز

دو قلو های جنیفر لوپز دوازده ساله شدند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا