واکنش فاور و رویس به پیروزی بزرگ دورتموند

یکشنبه 8 مهر 1397 ورزشی

به گزارش “ورزش سه”، لوسین فاور بعد از پیروزی درخشان تیمش که باعث شد زردپوشان دورتموند با عبور از بایرن مونیخ در صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا قرار بگیرند گفت:” گلهایی که ما خوردیم خوب نبود. می‌توانستیم آنها را دریافت نکنیم. روی گل اول لورکوزن اشتباهات خیلی زیادی کردیم. نباید اجازه دهیم این اشتباهات دوباره تکرار شود. گل دوم هم روی یک کرنر بدست آمد و ما بعد از دفع اولیه‌ی توپ نتوانستیم تخمین بزنیم که حریف چکار خواهد کرد”.

 

فاور در ادامه گفت:” این اشتباهات باعث شد دو گل عقب بیفتیم. ولی یک تیم همیشه باید به خودش باور داشته باشد. یک گل همه چیز را عوض می‌کند. ما دوباره نشان دادیم که چه تیم باروحیه‌ای و با اراده‌ای هستیم. در پایان بازی همه احساساتی شده بودند. وقتی یک تیم 2-0 عقب می‌افتد ولی 4-2 پیروز می‌شود اتفاق بی‌نظیری است، یکی از اتفاق‌های بی‌نظیر فوتبال. لورکوزن البته می‌توانست گل سوم را بزند ولی ما در نیمه‌ی دوم بازی را خیلی خوب کنترل کردیم و در این نیمه بهتر از حریف بودیم. صدرنشین لیگ شدن حس خیلی خوبی است. بله، ما تا اینجا شروع خوبی در فصل جاری بوندس‌لیگا داشته‌ایم”.

 

مارکو رویس کاپیتان دورتموند هم بعد از پایان بازی گفت:” در فاصله‌ی بین دو نیمه سرمربی ما لازم نبود چیزی بگوید. همه می‌دانستیم مشکل از کجا است. ما برای بازی امروز از نظر بدنی آمادگی لازم را نداشتیم و همین باعث شد در نیمه‌ی اول آنطور بازی کنیم. ولی بین دو نیمه همه می‌دانستند که در نیمه‌ی دوم باید واکنش نشان دهیم. اتفاقی که افتاد. وقتی در نیمه‌ی دوم به زمین آمدیم همه دیدند که دورتموند اگر تصمیم بگیرد چه تیمی است. اگر چهارشنبه در لیگ قهرمانان هم نتیجه‌ی خوبی بدست بیاوریم می‌شود گفت که در این فصل شروع خیلی خوبی داشته‌ایم”.

صدرنشینی مقتدرانه علی دایی در نظرسنجی برترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا

قضاوت داوران سریلانکایی در دیدار السد قطر و پرسپولیس

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا