جام جهانی 2022/واکنش سخنگوی فدراسیون فوتبال به میزبانی بحرین

جمعه 24 بهمن 1399 ورزشی
fotbal

جام جهانی

امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره ی میزبانی بحرین برای انتخابی جام جهانی 2022 قطر که در رسانه های عربی بیان شده است گفت: ما هم در این باره مطالبی را در همین رسانه خواندیم ولی تا این لحظه چنین موردی به ما و فدراسیون های دیگر اطلاع داده نشده. تیم ملی ایران 5 و 10 فروردین سال 1400 باید به مصاف تیم هنگ کنگ و کامبوج برود.

در روز های اخیر شایعاتی بر متمرکز برگزار شدن این مسابقات در یکی از کشور ها از جمله بحرین مطرح شده است. مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر که در حکم  مسابقات انتخاباتی جام  ملت های 2023  در قاره اسیا هم هست  قرار بود سال گذشته برگزار شود اما به دلیل شیوع و همه گیری ویزوس کرونا کنفدراسیون اسیا این رقابت ها را به تعویق انداخت.

فوتبال

فوتبال

AFC بعد از برسی های مختلف سر انجام تصمیم گرفت این بازی ها را از فروردین 1400 و به همان شکل سابق برگزار کند.کنفدراسیون اسیا حتی محل برگزاری بازی های برگشت را همان کشور های میزبان اعلام کرداما حالا با نزدیک شدن به زمان موعود خبر های جدید از تصمیم جدیدAFC برای برگزاری متمرکزمسابقات و تعویق ان مطرح می شود.

علی نوری خبر نگار عراقی روز گذشته با انتشار پیامی نوشت: کنفدراسیون فوتبال اسیا قصد دارد مسابقات مقدماتی جام جهانی را به ژوئن آینده { خرداد و تیر 1400} موکل کند که در یک کشور بی طرف براگزار می شود . او تاکید کرده است که بررسی های سطح بالا برای انتخابات قطر یا امارات به  عنوان میزبان در جریان است.

لیگ برتر فوتبال

لیگ برتر فوتبال/شکست شاگردان محمود فکری

تیم پورتو

تساوی تیم پورتو در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا