واکنش توئیتر به توئیت‌های ترامپ: هیچ محتوایی را از رهبران جهان حذف نمی‌کنیم-فناوری

شنبه 16 دی 1396 فناوری

در بحبوحه افزایش درخواست‌ها برای حذف تایم لاین (انتشار پست‌ها بر اساس ترتیب زمانی) حساب شخصی دونالد ترامپ به دلیل توئیت‌های جنجالی‌اش، توئیتر اعلام کرد که حساب توئیتری هیچ رهبر جهان را مسدود و یا “توئیت‌های جنجالی‌اش” را حذف نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد که این شبکه اجتماعی برای خدمت رسانی و کمک به توسعه ارتباطات عمومی و جهانی تاسیس شده است. بنابراین هیچ محتوایی را از رهبران منتخب جهان حذف نمی‌کند.

این اظهارات پس از آن منتشر شد که در پی هشدار کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در سخنرانی سال نوی میلادی به آمریکا مبنی بر اینکه همواره دکمه سلاح‌ هسته‌ای روی میزش آماده فشار دادن است، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در توئیتر اعلام کرد که دکمه هسته‌ای او خیلی بزرگتر و قدرتمندتر از دکمه هسته‌ای رهبر کره شمالی است که این مساله واکنش گسترده‌ای در جهان ایجاد کرد.

پس از بحث‌های بسیار درباره چهره‌های سیاسی و رهبران جهان در توئیتر، شبکه اجتماعی توئیتر در وب‌سایت خود نوشت: این شبکه برای خدمت رسانی و کمک به توسعه ارتباطات عمومی و جهانی تاسیس شده است.

به نوشته توئیتر در وبسایتش، رهبران منتخب جهان به دلیل تاثیر بسزای آنها در جوامع، نقش مهمی در این ارتباطات جهانی دارند. مسدود کردن حساب یک رهبر جهان در توئیتر و یا حذف توئیت‌های جنجالی‌اش می‌تواند باعث شود که مردم اطلاعات مهمی را که باید آنها را دیده و درباره آنها بحث و تبادل نظر کنند، پنهان کنند.

توئیتر اعلام کرد: همچنین این شبکه اجتماعی به دنبال وادار کردن رهبران به سکوت نیست. کسی نمی‌تواند بر تصمیمات توئیتر تاثیر بگذارد.

توئیتر افزود: ما بسیار تلاش می‌کنیم با در نظر گرفتن منافع عمومی جانبدارانه رفتار نکنیم.

منبع : عصر ایران

نگان نزدیک به پلیموث سوپربرد ۱۹۷۰ - فناوری

عواملی که در بهبود شبکه‌ ارتباطات کسب و کار مؤثرند - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا