وان پلاس 6 در یک تصویر رسمی به نمایش گذاشته شد

شنبه 25 فروردین 1397 فناوری

 

وان‌پلاس با انتشار یک تصویر رسمی، تأیید کرده است که گوشی جدید وان‌پلاس ۶ با پنل پشتی از جنس شیشه ارائه خواهد شد.

شرکت وان‌پلاس برای رونمایی از گوشی پرچم‌دار جدیدش آماده می‌شود و وان‌‌پلاس ۶ به‌عنوان جانشین وان‌پلاس ۵ تی معرفی خواهد شد. همین موضوع باعث شده استشرکت چینی، کمپین تبلیغاتی نمایش گوشی جدیدش را آغاز کند.

وان پلاس 6

وان‌پلاس ۶ متفاوت‌ترین گوشی شرکت سازنده خود خواهد بود؛ به تبعیت از دیگر سازندگان چینی، این گوشی رده‌بالا در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی خواهد داشت و شرکت وان‌پلاس این موضوع را به‌صورت رسمی تأیید کرده است.

شرکت وان‌پلاس چندین سال است که گوشی‌های جدیدش را با اسلایدر هشدار ارائه می‌دهد؛ بااین‌حال وان‌پلاس ۶ احتمالاً فاقد این اسلایدر خواهد بود یا در حالت خوش‌بینانه، این اسلایدر به لبه سمت راست گوشی انتقال یافته است. به جای اسلایدر هشدار، اکنون درگاه سیم‌کارت مشاهده می‌شود که در زیر آن، دکمه‌ی یکپارچه تنظیم صدا قرار گرفته است.

جانشین گوشی وان‌پلاس ۵ تی با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام عرضه خواهد شد و انتظار داریم در سه مدل به بازار عرضه شود؛ بهترین نسخه به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و احتمالاً مدل پایه که بیشتر از ۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت، با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌شود. انتظار داریم وان‌پلاس ۶ با صفحه‌نمایش ۶.۲۸ اینچی از نوع اولد ارائه شود که رزولوشن نمایشگر آن، +FHD خواهد بود؛ ضمن اینکه مدل مذکور به حسگر اثر انگشت در قاب پشتی مجهز شده است و دوربین اصلی دوگانه آن، چینش عمودی دارد.

منبع : زومیت

آشنایی با مراحل سوار شدن به هواپیما

داستان برند: فیسبوک، وبسایتی که تعریف اینترنت را تغییر داد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا