هواوی میت 20، نوا 3 و انجوی 8 در سال 2018 عرضه خواهند شد – فناوری

سه‌شنبه 15 اسفند 1396 فناوری

هواوی تا پایان سال جاری میلادی، سری گوشی‌های میت ۲۰ و نوا ۳ را معرفی خواهد کرد. پی ۲۰ نیز در فروردین ماه رونمایی خواهد شد.

هواوی برای عرضه گوشی‌های جدید خود در طی سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی کرده است و در صورتی‌که اطلاعات به‌دست آمده از چین صحت داشته باشد، سری میت ۲۰، انجوی ۸ و نوا ۳ تا پایان سال توسط این شرکت چینی رونمایی خواهد شد. در حال‌حاضر، هواوی برای رونمایی از گوشی‌های پی 20، پی ۲۰ پلاس (یا پی ۲۰ پرو) و پی ۲۰ لایت در اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) برنامه‌ریزی کرده است.

با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو به ترتیب به صفحه‌نمایش ۵.۹ و ۶ اینچی با رزولوشن Full HD و Quad HD مجهز شده است. نسخه پایه هر دو گوشی، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه خواهد داشت؛ با این‌حال، خواهید توانست نسخه دیگری از آن‌ها را با ۶ گیگابایت رم و دو برابر حافظه داخلی بیشتر یعنی ۱۲۸ گیگابایت، خریداری کنید. البته مدل «میت ۲۰ پرو» در یک نسخه دیگر با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه نیز عرضه خواهد شد؛ احتمالاً این مدل، میت ۲۰ پورش دیزاین (Mate 20 Porsche Design) باشد. شرکت هواوی، نسخه «پورش دیزاین» فبلت میت ۱۰ و میت ۹ را عرضه کرده است و بعید نیست این روند با رونمایی از اعضای جدید سری «میت» ادامه پیدا کند.

مقاله‌های مرتبط:

آن‌طور که پیداست، جانشین میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو به دوربین دوگانه ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی مجهز خواهند بود؛ در حالی‌که از سنسور ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی استفاده می‌کنند. میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو در ماه اکتبر به صورت رسمی معرفی خواهند شد. ارزان‌قیمت‌ترین گوشی از سری «میت»،  ۶۱۴ دلار قیمت خواهد داشت و نسخه رده‌بالای آن (احتمالاً میت ۲۰ پورش دیزاین) با قیمت ۱۴۱۹ دلار عرضه می‌‌شود. در این لیست به گوشی‌های میت ۲۰ لایت و پی ۲۰ لایت با نام تجاری دیگری اشاره شده است. 

جانشین نوا ۲ در ماه می عرضه می‌شود. با توجه به اطلاعات به‌دست آمده، نوا ۳ به صفحه‌نمایش ۶ اینچی FHD مجهز خواهد بود و از تراشه کرین ۹۶۰ استفاده می‌کند؛ این پردازنده در هواوی پی ۱۰ و میت ۹ به کار گرفته شده است. نسخه پایه جانشین نوا ۲، با چهار گیگابایت رم همراه خواهد شد و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ یک نسخه دیگر با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه عرضه می‌شود. نوا ۳ و نوا ۳ اس به دوربین دوگانه ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهند بود؛ البته سنسور ۲ مگاپیکسلی، قابلیت چندان خاصی را ارائه نمی‌دهد و تنها عکاسی با افکت بوکه را امکان‌پذیر می‌کند. نوا ۳ با قیمت پایه ۴۲۵ دلار عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که قدرت‌مندترین نسخه آن با قیمت ۵۳۶ دلار ارائه می‌شود. نوا ۳ اس که جانشین نوا ۲ اس خواهد بود، تا پیش از ماه دسامبر معرفی نمی‌شود و به تراشه کرین ۹۷۰ مجهز شده است.

در لیست به‌دست آمده، به‌ گوشی‌های دیگر هواوی از جمله انجوی ۸ (Enjoy 8) و انجوی ۸ پلاس (Enjoy 8 Plus) اشاره می‌شود که در نیمه ۲۰۱۸ با فاصله زمانی چندین ماه، عرضه خواهند شد. مدل انجوی ۸ اس (Enjoy 8S) در اواخر سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد. هر سه گوشی از سری «انجوی ۸» به تراشه کرین ۶۷۰ مجهز می‌شوند. 

آنر 7 ایکس / Honor 7X

همچنین اعلام شده است که گوشی‌های آنر وی ۱۰ پلی (Honor V10 Play) و آنر وی ۱۱ (Honor V11) در سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. ضمن اینکه دو مدل آنر پلی ۷ و آنر پلی ۷ ای (Honor Play 7A) با قیمت مناسب عرضه خواهند شد. آنر ۱۰ نیز که به عنوان یک گوشی پرچم‌دار از سری «آنر» عرضه خواهد شد، در ماه ژوئن معرفی می‌شود؛ مدل آنر ۱۰ لایت نیز به فاصله زمانی شش ماهه و در اواخر پاییز رونمایی خواهد شد. 


منبع : زومیت

ولوو XC40؛ بهترین خودروی اروپا در سال 2018 - فناوری

ناسا فناوری‌ اولین لیدار بادی سیاره‌ای را بهبود می‌دهد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا