همراه اول در کنار ارائه بسته‌های ویژه‌ی عید فطر، بسته‌های اینترنت خود را بازگرداند – فناوری

یکشنبه 4 تیر 1396 فناوری

همراه اول ضمن بازگرداندن بسته‌های شبانه و نامحدود اینترنت خود، بسته‌های دیتای ارزان‌تری هم برای عیدفطر معرفی کرد.

مقاله‌های مرتبط:

همراه اول که در اطلاعیه‌های اخیر خود خبر از حذف تعدادی از بسته‌های دیتای خود داده بود، به مناسبت عید فطر بسته‌های حذف شده را بازگرداند و همچنین بسته‌های جدید و ارزان نوتریتوی خود را معرفی کرد.

همراه اول در طرح جدید خود بسته‌های متنوع اینترنت همراه را برای تابستان ارائه کرد.

همراه اول

این شرکت در اطلاعیه‌ی قبلی خود، علت حذف برخی بسته‌های اینترنتی‌اش را دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص رعایت کف قیمت بسته‎های اینترنت اعلام کرده بود. این موضوع با اعتراض کاربران همراه اول مواجه شد و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وعده‌ داده بود که موضوع را پیگیری می‌کند. واعظی امروز در اینستاگرامش نوشت:

عید سعید فطر، عید بازگشت به فطرت الهی را به همه مسلمانان جهان به ویژه هموطنان عزیز، تبریک می‌گویم، همانطور که وعده دادم، بسته های اینترنتی جدید توسط اپراتورها ارائه شده و به منظور حمایت از تولیدات داخلی و رعایت حقوق مصرف کنندگان از سازمان تنظیم مقررات خواستم که ضمن بررسی شرایط بازار، مصوبه ای برای خاتمه دادن به فروش اینترنت در بازار اینترنت ثابت ADSL و آغاز ارائه سرویس نامحدود در این بخش تهیه و تا قبل از پایان دولت یازدهم برای تصویب به کمیسیون تنظیم مقررات ارایه کند.

در نهایت با موافقت سازمان تنظیم مقررات همراه اول ضمن بازگرداندن بسته‎های نامحدود و شبانه‌ی قبلی، بسته‌های مناسب بازار را برای عید فطر ارائه داد.

این بسته‌ها از ۵ تیر لغایت ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۶ ارائه می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت همراه اول مراجعه کنید.


منبع : زومیت

آیا اچ‌ تی‌ سی یو 11 می‌تواند سازنده‌اش را نجات دهد؟ - فناوری

چرا انسان‌ها مغز بزرگ و پیچیده‌ای دارند - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا