هشت خودروی لوکس در بازار ایران

چهارشنبه 23 خرداد 1397 دسته‌بندی نشده
هشت خودروی لوکس در بازار ایران
اینجا در یک گزارش جذاب به سراغ هشت خودروی لوکس واقعی می رویم که در خیابان های پایتخت جولان می دهند و تعداد بسیار انگشت شماری از ساکنان پایتخت قادر به خریداری آنها هستند. مالکان این خودروها که به نوعی سلاطین سرعت و ثروت در خیابان های تهران هستند بعضا با نام ریچ کیدز، مایه دار و اسامی مشابه شناخته می شوند ولی بهترین توصیف برای آنها لفظ عشق ماشین است.

 

مرسدس بنز اس 500 مدل 2014

سلاطین خیابان های پایتخت

یک لیموزین باوقار و افسانه ای با یک موتور هشت سیلندر پنج لیتری که قدرتی بیش از 400 اسب بخار و قیمتی بالغا بر سه میلیارد تومان دارد. این خودرو که بالاترین لیست تجهیزات را با خوددارد با طول 5.10 متر یکی از بلندترین سدان های موجود در کشور هم بوده که اغلب در جهان مورد استفاده روسای جمهور و مقامات اقتصادی و سیاسی است. چرم، چوب، فرش، کروم و دوخت اعلا از جمله مشخصات جذاب اتاق این لیموزین آلمانی است.


پورشه پانامرا 4 اس منصوری

این سدان چهار درِ فست بک آلمانی که علاوه بر کیت ظاهری از تغییرات فنی تیونر مشهور ایرانی یعنی کوروش منصوری هم سود می برد، با قیمتی بالغ بر 1.5 میلیارد تومان از موتوری توربو با حجم 4800 سی سی سود می برد که قدرتی بیش از 450 اسب بخار را تحویل راننده داده ضمن این که بهترین فضای ممکن را به لحاظ راحتی و زیبایی در اختیار چهار سرنشین خود قرار می دهد. جالب است بدانید که مصرف سوخت موتور این هیولا در شهر بیش از 16 لیتر درهر صد کیلومتر است.

سلاطین خیابان های پایتخت


ب ام و 650 پریور دیزاین

یک کوپه اسپورت لوکس 1.2 میلیاردی چهار در که توسط یک تیونر برجسته آلمانی ارتقا یافته و علاوه بر ظاهر در بخش موتور و تعلیق هم با اصلاحاتی مواجه شده است. سری 6 که ساخته و پرداخته دستان هنرمند طراح ایرانی ب ام و یعنی نادر فقیه زاده است، از موتوری هشت سیلندر، 4.4 لیتری و 410 اسبی برخوردار است که شتابی بالا را عاید مالکان این محصول متفاوت و جذاب می کند. 650 در نمونه های کار کرده هم اینک حدود یک میلیارد تومان قیمت دارد.

سلاطین خیابان های پایتخت


مازراتی گرن کابریو اس

یک رودستر وحشی ایتالیایی با قیمت 1 میلیاردی که هنوز هم زیبا، سریع و لوکس به نظر می رسد. مازراتی که در کنار پورشه جزو نمادهای طبقات بسیار مرفه است در سال های 88 تا 92 در 3 مدل مختلف گرن کابریو، گیبلی و کواتروپورته به بازار ایران راه یافت و توانست فروشی مافوق تصور را تجربه کند. موتور 8 سیلندر و 483 اسبی این خودرو یکی از نقاط قوت رودستر ساخت پولونای ایتالیا است که صدای دلنشینی داشته و در کمتر از 4.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد.

سلاطین خیابان های پایتخت


لکسوس آر ایکس 200 تی

از عجایب روزگار همین که یک خودروی ژاپنی نیمه لوکس را در بازار ایران به بهایی بیش از 1 میلیارد تومان خرید و فروش می کنند و کسی هم تعجب نمی کند. شاسی بلند متوسط لکسوس که از موتور 2 لیتری و توربو با قدرت 280 اسب بخار بهره می برد، با گنجایش 5 سرنشین، لیست کامل امکانات و بدنه ای تیز و کشیده یکی از خودروهای محبوب ایرانی هاست که در دو نسل گذشته همواره فروش مناسبی در بازار داشته گرچه در نسل جدید خود با توجه به قیمت گزافش چندان طالبی ندارد.

سلاطین خیابان های پایتخت


ب ام و آی 8 هفت رنگ

یک خودروی اسپورت پاک آلمانی که به مدد یک کاور بدنه که هفت رنگ است و در مقابل شعاع نور ظاهر جذابی به خود می گیرد. این کوپه هیبریدی که بهایی 1.5 میلیاردی دارد از موتوری الکتریکی در کنار یک پیشرانه سه سیلندر توربو سود برده که مجموعا 362 اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار می دهد. جالب است بدانید این سوپر اسپورت آلمانی در هر 100 کیلومتر تنها 2.2 لیتر بنزین مصرف می کند و با شتابی معادل 4.5 ثانیه تا بیش از 285 کیلومتر سرعت می گیرد.

سلاطین خیابان های پایتخت


ولوو ایکس سی 90 هیکو

این خودرو 1.1 میلیاردی که در شمار محبوب ترین خودروهای لوکس بازار ایران قرار دارد با کمک پیشرانه مشهور تی 6 که یک نمونه 2 لیتری 4 سیلندر و توربو است ضمن ارائه قدرتی معادل 220 اسب به راننده، هیچ کجا کم نمی آورد و در عین توان مناسب در بخش آفرود از سواری بسیار نرم و با کیفیت و اتاق مجلل و ایمن سود می برد. سواری محصولات ولوو حسی از اطمینان را به سرنشینان انتقال می دهد چرا که همه چیز در کمال آرامش رقم خورده و خبری از سروصدا نیست.

سلاطین خیابان های پایتخت


پورشه 911 توربو

یک کوپه وحشی و صرفا اسپورت است که با قیمتی سه میلیارد تومانی در کمتر از سه ثانیه به سرعت 100 کیلومتر درساعت رسیده و تا 330 کیلومتر در ساعت هم سرعت می گیرد. فناوری آلمانی که قبلا در یکی از گالری های مشهور پایتخت جا خوش کرده بود محصول سال 2015 بوده و بارها در سطح شهر در حال تخت و تاز دیده شده است. موتور این خودرو بیش از 500 اسب بخار قدرت دارد و با حجم 3800 سی سی یک نمونه هشت سیلندر توربو است.

سلاطین خیابان های پایتخت

منبع:برترین ها

شرایط فروش شاسی بلند "هایما S7" در عید فطر ۹۷

شرایط فروش شاسی بلند "هایما S7" در عید فطر ۹۷

نحوه کاشت و نگهداری آلوورا در گلدان

نحوه کاشت و نگهداری آلوورا در گلدان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا