نیسان ایکس تریل فیس‌لیفت، معرفی و قیمت‌گذاری شد – فناوری

دوشنبه 30 بهمن 1396 فناوری

مدل جدید نیسان ایکس‌تریل، با تغییر چهره‌ی جزئی و بروزرسانی امکانات رفاهی، اوایل اسفندماه پیش‌فروش خواهد شد.

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، از عرضه کامل‌ترین نسخه فیس‌لیفت نیسان ایکس‌تریل ۲۰۱۸ به بازار ایران خبر داد. بنا به اعلام رسمی شرکت واردکننده، نسخه‌ی جدید نیسان ایکس‌تریل، اوایل اسفندماه ۱۳۹۶ توسط شعب و نمایندگی‌های مجاز شرکت جهان نوین آریا در سراسرکشور، با قیمت قطعی ۳۱۵ میلیون تومان پیش‌فروش می‌شود و موعد تحویل آن خردادماه ۱۳۹۷ خواهد بود.

Nissan X-Trail

ایکس‌تریل جدید، چراغ‌هایی کاملا مشابه مدل اصلی دارد، اما در قسمت سپرها و جلو پنجره، متفاوت و اسپرت‌تر از گذشته به نظر می‌رسد، ضمن اینکه با مه‌شکن‌های مدرن LED عرضه می‌شود. از نمای پشت هم، تغییر خاصی در پرفروش‌ترین کراس‌اور نیسان دیده نمی‌شود و صرفا آنتن کوسه، به جای آنتن سنتی قرار داده شده است.

Nissan X-trail

در بحث پیشرانه و تجهیزات فنی، ایکس‌تریل همچنان با موتور  ۲.۵ لیتری که از سال ۲۰۰۷ روی انواع خودروهای نیسان نصب‌ می‌شود، قابل خرید است. قدرت ۱۶۸ اسب بخار در دور موتور  ۶۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۳۳ نیوتن‌متر در دور موتور ۴۰۰۰ دور در دقیقه، تولید می‌شود.زمان صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت با این پیشرانه ۱۰.۳ ثانیه و نهایت سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. میانگین مصرف ترکیبی ایکس‌تریل هم، ۹.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر ثبت شده است. در کشورمان ایکس‌تریل تنها با جعبه دنده‌ی خودکار CVT عرضه می‌شود، درحالیکه نسخه‌ی دنده‌ی دستی هم در بازار جهانی، قابل انتخاب است.

Nissan X-Trail

جزئیات بیشتر، درباره‌ی امکانات رفاهی و تفاوت‌های ایکس‌تریل جدید با مدل قبلی، روزهای آتی اعلام خواهد شد. این محصول، احتمالا به صورت نقد و اقساط، فروخته می‌شود.


منبع : زومیت

حافظه رم چیست و به چه مقدار از آن در گوشی خود نیاز داریم؟ - فناوری

شکسته شدن رکورد سرعت عبور خودکار از موانع توسط پهپاد در MIT - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا