نگذاريد زندگي‌تان پنچر شود – موفقیت

سه‌شنبه 24 اسفند 1395 موفقیت
زندگی بهتر

هر يك از ما قادر است مسير زندگي خود را مشخص كرده و رشد كند

“به جاي آن‌كه منتظر بماني تا كسي براي تو گل بياورد، چرا باغ خود را نمي‌كاري؟” در حال حاضر شما در چه وضعيتي هستيد؟

بسياري از مواقع آن‌قدر چشم به اين و آن مي‌دوزيم و منتظر مي‌مانيم، تا اين‌كه كسي كاري براي‌مان انجام دهد و يا آن‌قدر خود را اسير شرايط و موقعيت‌ها مي‌كنيم كه اصلا از ياد مي‌بريم هر يك از ما قادر است مسير زندگي خود را مشخص كرده و رشد كند. آن‌قدر خود را محدود مي‌كنيم كه به يك شاخه گل قانع مي‌شويم غافل از اين‌كه اگر به خود اعتماد كنيم قادريم باغي از گل براي خود بسازيم.

دوستان خوب من، قدرتمند باشيد و به نيروي درون‌تان اعتماد كنيد، آن وقت همه چيز را به ناشناختني بزرگ بسپاريد و شاهد گشوده شدن درهاي رحمت و بركت الهي به روي خود باشيد.

كاينات لحظه به لحظه در حال شنيدن پيام‌هاي شما و اجابت كردن خواسته‌هايتان است، پس به كم قانع نباشيد و ظرف وجودتان را بزرگ كنيد! اعتماد كنيد و دست به عمل بزنيد و شاهد به وقوع پيوستن آرزوهايتان باشيد.

بعضي آدم‌ها از كمبودها و نقاط ضعف‌شان آگاه هستند اما دست به هيچ اقدامي نمي‌زنند، در سكون مانده‌اند و احساس مي‌كنند درهاي زندگي به روي‌شان بسته شده است اما به اين پيام زيبا دقت كنيد: “با خبر شدن مهم است، اما به طور قطع كافي نيست. امروز صبح متوجه شدم كه اتومبيلم پنچر است، اما اين آگاهي پنچري آن را نگرفت.”

دقت كرديد! اگر بدانيم چرخ زندگي‌مان پنچر است و كاري نكنيم، دچار ركود مي‌شويم. گاهي اوقات لازم است چرخ زندگي‌مان پنچر شود تا كمي تامل كنيم، تا فرصتي براي عمل كردن پيدا كنيم و گاهي كمي با پاي پياده به مسيري كه با شتاب طي مي‌كرديم برگرديم و متوجه نكات و درس‌هاي زندگي شويم. حالا قدرتمندتر پيش مي‌رويم، به خودمان و توانايي‌هاي‌مان اعتماد بيشتري پيدا مي‌كنيم، و مطمئن هستيم كه اگر باز هم چرخ پنچر شد ما قادريم پنچري را بگيريم و به پيشرفت‌مان ادامه دهيم.

خوبان! به سمت زندگي يورش ببريد، پرواز كنيد و شوق بيافرينيد، فقط كافي است باور كنيد كه مي‌توانيد از پس هر مساله‌اي با قدرت و جسارت بربياييد. كافي است پنچري چرخ زندگي‌تان را ببينيد و بعد آستين‌ها را بالا بزنيد و پنچرگيري كنيد، سپس در مسير زندگي به حركت و پيشرفت‌تان ادامه دهيد و زندگي‌تان را به ناشناختني بزرگ بسپاريد.

منبع: مجله موفقیت

منبع : ایران مطلب

50 دلیل که باید همین حالا کسب و کارتان را شروع کنید - موفقیت

اینطوری به خواسته هایتان می رسید... - موفقیت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا