نمایش «پل خواب» با بازی هومن سیدی در شبکه سلامت سیما

پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 سینما

نمایش «پل خواب» با بازی هومن سیدی در شبکه سلامت سیما

فیلم پل خواب,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون
شبکه سلامت سیما جمعه (۲۶ مرداد ۹۷) ساعت ۲۱ «پل خواب» را در باکس سینما سلامت به نمایش درمی‌آورد و آن را نقد و بررسی می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه سلامت سیما، این شبکه هر هفته فیلم‌هایی با مضامین پزشکی و سلامت روی آنتن می‌برد و آنها را از نظر پزشکی و روانشناسی نقد و بررسی می‌کند.

 

این هفته سینمایی «پل خواب» با حضور دکتر محمدی، کارشناس ترک اعتیاد پخش می‌شود و مباحثی درباره ماده مخدر شیشه مطرح می‌شود.

 

«پل خواب» را اکتای براهنی کارگردانی کرد تا در مقابل دوربین او هنرمندانی نظیر: اکبر زنجانپور، هومن سیدی، آناهیتا افشار، علی رحیمی، علی ثانی فر، ساعد سهیلی و شهین تسلیمی ایفای نقش کنند.

 

«پل خواب» که دومین اقتباس ایرانی از رمان معروف جنایت و مکافات است در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.

 

در خلاصه داستان «پل خواب» آمده است: شهاب در آستانه ازدواج است اما شرایط اقتصادی باعث می‌شود او وارد یک معامله تجاری شود که در کمال ناباوری سرمایه او از بین می‌رود. شرایط سختی بر زندگی او حاکم می‌شود. پول بهره‌ای می‌گیرد و از پرداخت اقساط آن هم عاجز می‌شود. طلبکاران او را راحت نمی‌گذارند. پدرش که دبیر مدرسه است وارد ماجرای او می‌شود. نامزدش نیز او را تحت فشار قرار می‌دهد و … .

 

 

مرجع : سرپوش

اهدای پیراهن شماره 6 تیم ملی بسکتبال به پرویز پرستویی

پرش آزاد «ویل اسمیت» به نفع آموزش کودکان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا