نسخه لوکس وانت پیکاپ رم 1500 لارامی لانگ هورن – فناوری

دوشنبه 9 بهمن 1396 فناوری

نسخه جدید وانت پیکاپ رم 1500 با نام لارامی لانگ‌هورن همراه با امکانات لوکس از جمله تریم چوب و چرم طبیعی به‌زودی عرضه خواهد شد. 

وانت پیک‌آپ جدید رم 1500 مدل ۲۰۱۹ به‌تازگی در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ رونمایی شد و در حال حاضر اولین نسخه ویژه از آن عرضه شده است. این نسخه مجلل، رم 1500 لارامی لانگ‌هورن نام‌گذاری شده و همراه با امکانات زیادی در فضای داخلی از جمله تریم چرمی لوکس ارائه می‌شود. 

مایک مانلی رئیس برند رم، می‌گوید:

نسخه کاملا جدید رم 1500 لارامی لانگ‌هورن مدل ۲۰۱۹ یک وانت لوکس سفارشی است که همه‌ی آن‌چه بیش‌تر خریداران می‌خواهند از جمله قدرت، دوام، فناوری و کارایی را ارائه می‌دهد.

تغییرات نسخه جدید از خارج وانت با جلو پنجره مشبک، رینگ‌های منحصربه‌فرد، قلاب یدک‌کش جلو و عقب، و رکاب‌های جانبی شروع می‌شود؛ چراغ‌های LED جلو و عقب به‌صورت استاندارد هستند؛ درحالی‌که طرح رنگ RV Match Walnut Brown جلوه بی‌نظیری به پیک‌آپ رم 1500 می‌دهد. البته تغییرات هنوز ادامه دارد و به‌روزرسانی واقعی در فضای داخلی خودرو رخ می‌دهد.

رم 1500 لارامی لانگ‌هورن / ram

رم 1500 لارامی لانگ‌هورن علاوه بر بهره‌گیری از چوب و چرم طبیعی همراه با فلز در داخل کابین، دارای رینگ‌های آلیاژی ۲۰ تا ۲۲ اینچی است. روی کمربندهای ایمنی این خودرو نشان رم حک شده و دارای سیستم اتصال 4G با وای‌فای هات‌اسپات، نمایشگر لمسی ۱۲ اینچی سیستم صوتی و تصویری و سیستم تهویه صندلی‌های ردیف عقب است. استفاده از چرم کاملا خالص در داشبورد، پنل درها و دسته‌های صندلی فضای داخلی خودرو را به‌خوبی تزئین می‌کند؛ ولی صندلی‌ها تغییر چندانی ندارند. 

پوشش چرم تمساح برای تزئین کنسول مرکزی، پنل ابزار و پنل درهای خودرو همراه با نمایش لانگ‌هورن روی صندلی‌ها، جعبه داشبورد و بعضی نقاط دیگر زیبایی خاصی به فضای داخلی وانت پیک‌آپ رم 1500 می‌دهد. دیگر تزئینات داخلی شامل طرح‌های جلای کرومی و استفاده مناسب از چوب طبیعی در بخش‌هایی از داخل خودرو است. 

رم 1500 لارامی لانگ‌هورن / ram

همان‌طور که انتظار می‌رود، استفاده از چنین طرح‌های تزئینی امکان انتخاب طرح رنگ را هم فراهم می‌کنند و رم نیز امکان انتخاب از بین سه طرح با درون‌مایه قهوه‌ای را فراهم کرده است. به هر حال کابین لارامی لانگ‌هورن بسیار جذاب و دلپذیر طراحی شده و ارائه صندلی گرم‌شونده و تهویه برای ردیف عقب (چیزی که در دیگر وانت‌ها ارائه نمی‌شود) قطعا به این امر کمک می‌کند. 

وانت رم 1500 با دو پیشرانه مختلف به بازار عرضه می‌شود؛ اولین گزینه پیشرانه ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر مجهز به سیستم mild-hybrid است و گزینه دیگری که رم برای این وانت تولید کرده، پیشرانه هشت سیلندر ۵.۷ لیتری همی است که می‌تواند بیشینه قدرت ۳۹۵ اسب‌ بخار و گشتاور ۵۵۷ نیوتن‌متر تولید کند. همراه هر دو پیشرانه از جعبه‌دنده‌ی خودکار هشت سرعته ارائه خواهد شد. رم 1500 لارامی لانگ‌هورن با دارا بودن پیشرانه قدرتمند، کابین لوکس با تزئینات چوب و چرم و تجهیزات رفاهی مناسب، خودرویی است که در این بخش نمی‌توان به‌راحتی از کنار آن گذشت.

تاکنون رم قیمت نسخه جدید وانت پیک‌آپ رم 1500 لارامی لانگ‌هورن را منتشر نکرده است؛ اما به نظر می‌رسد قیمت‌گذاری آن بر اساس رقبای رم خواهد بود. به هر حال باید صبر کرد تا پایان سه‌ماهه اول امسال که این وانت لوکس پس از پایان مراحل تولید انبوه وارد بازار شود. نزدیک‌ترین رقیب رم 1500، وانت فورد F-150 لیمیتد خواهد بود که با قیمت ۶۰,۷۵۰ دلار حدود ۱۰ هزار دلار از مدل F-150 رپتور گران‌تر است.

رم همراه با جیپ از جمله زیرمجموعه‌های گروه فیات کرایسلر محسوب می‌شود که از سال ۲۰۱۵ با مدیریت مایک مانلی اداره می‌شوند. مانلی علاوه بر رم، به‌عنوان رئیس برند جیپ نیز فعالیت می‌کند. 

 

دانلود


منبع : زومیت

کارآفرینانی که بدون کمک وی سی شرکت‌های میلیون دلاری ساخته‌اند - فناوری

طرح ناسا برای ارسال راکتور اتمی کوچک و بهینه به فضا - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا