نسخه بزرگ پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس نام دارد – فناوری

شنبه 23 بهمن 1395 فناوری

[ad_1]

لوگوی جدیدی فاش شده است که با توجه به آن، می‌توان گفت مدل بزر‌گ‌تر گوشی‌ هوشمند پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی اس ۸ پلاس نام خواهد داشت.

به دلایل زیادی شاید بتوان گفت گلکسی اس ۸ سامسونگ مورد انتظار‌ترین گوشی هوشمند اندروید سال ۲۰۱۷ است. یکی از دلایل یادشده این است که انتظار می‌رود هر دو مدل این گوشی‌ با نمایشگر خمیده به بازار عرضه شوند. امروز یک لوگوی جدید در دسترس قرار گرفته است که با توجه به آن، به نظر می‌رسد نام رسمی مدل بزرگ‌تر گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس خواهد بود.

این لوگو توسط فاش کننده‌ی معروف ایوان‌ بلس «evleaks@» فاش شده است. وی در حساب کاربری توییتر خود پست جدیدی منتشر کرده و نوشته است:

در صورتی که [به دانستن نام گلکسی اس ۸ بعدی سامسونگ] علاقه‌مند بودید…

galaxy s8 plus

با توجه به لوگوی یادشده به نظر می‌رسد این موضوع تأیید شده است که امسال سامسونگ مدلی با نام گلکسی اس ۸ اج معرفی نخواهد کرد. همان‌طور که می‌دانید، این کمپانی سال گذشته دو مدل از گوشی هوشمند پرچم‌دار خود را معرفی کرد که نام مدل صفحه‌تخت این محصول گلکسی اس ۷ و نام مدل صفحه خمیده گلکسی اس ۷ اج است. اما با توجه به گزارش‌ها و شایعاتی که تاکنون در مورد پرچم‌دار بعدی سامسونگ منتشر شده، ظاهرا امسال هر دو مدل گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از نمایشگری خمیده بهره خواهند گرفت.

البته سامسونگ سال ۲۰۱۵ گوشی‌ هوشمندی به نام گلکسی اس ۶ اج پلاس معرفی کرد. این محصول در دوره‌ی معرفی فبلت گلکسی نوت ۵ رونمایی شد. گوشی مورد بحث در واقع نسبت به گلکسی اس ۶ اج کمی بزرگ‌تر بود. بنابراین شاید مدل پلاس همچنان برای نسخه‌ی بزرگ‌تر گلکسی اس ۸ اج در نظر گرفته شده باشد.

البته با توجه به آنچه گفتیم، این سؤال هم شاید در ذهن برخی افراد ایجاد شده باشد که آيا سامسونگ تصمیم دارد به‌طور کامل برند اج را کنار بگذارد؟ آن‌طور که پیدا است اگر هر دو گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس از صفحه‌نمایش خمیده بهره ببرند، پاسخ به این سؤال مثبت است. در هر صورت این احتمال وجود دارد که شرکت یادشده از نام اج استفاده‌ی دیگری داشته باشد. شاید گلکسی نوت ۸ از نمایشگری تخت بهره خواهد برد و سامسونگ از نام اج برای مدل صفحه‌خمیده‌ی این فبلت استفاده کند. 

آیا استفاده از نمایشگر خمیده در هر دو مدل گلکسی اس ۸ را می‌پسندید یا همچنان گوشی‌های هوشمند صفحه تخت را ترجیح می‌دهید؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع : زومیت

معرفی ربات تلگرام: تبدیل صدای فارسی به متن تایپ شده - فناوری

تکامل، انسان های باهوش و تنهایی - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا